|
|
|
|---|---|
|
köpte en 5201 e34 från 89 i veckan. den har 30k mil på mätaren. ny topp och kamrem + lite annat bytt i motorn för ca 3000 mil sedan. kopplingen och växellådan känns mycket bra(för 30k mil iaf) inredningen är grymt fräsch och nästan ingen rost. vinterdäck. för detta betalade jag 9500 kr känns som jag gorde en bra affär. gjorde jag det frågar jag nu alla bmw kunniga här på forumet? | |
| Låter helt okej vad gäller pris! | |
|
Helt ok affär verkar det som iaf,kan ju inte bli direkt så mycket billigare om den fungerar som den ska :) Nybes? Vad exakt står mätaren på?..Inte 29996 eller? Det du skriver om bytt topp o rem...Renoverades toppen eller var det bara en "ny begagnad topp" som monterades? Spelar väl mindre roll i detta sammanhang ,men om toppen är nyrenoverad/ny? så blir ju inte affären sämre för det :) Mvh Janne. |
|
|
31+k står mätaren på. ny beg topp. och den är servad hos samma mek sen 93.(bara två ägare sen dess). han jag köpte den av var en pålitlig familje far i 50 års åldern. fixade allt hemma hos honom så det kändes väldigt bra. träffade barnen å frugan å så. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.