AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.668

Köpte ny bil idag

Sida 2 av 2
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
NYA BILDER NEDAN!

Kvalitén är inte den bästa, men men...
Saknas en Riger Infinity-läpp samt vita sidoblinkers.

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
GT
107
GT6
Motor och växellåda från 320i -94 (E36)
Ja, den var klart cool! :o)

Hur brukar skicket vara på dessa E30 bilar, rostmässigt? Oftast så är det väl rosten som tar våra bilar till slut. Motormässigt brukar det väl sällan vara några problem. Motorerna brukar överlever rosten, så att säga!

//GT6

el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
GT6, jag är inte särskilt BMW-erfaren, men om man kollar överlag så är det ju rätt sällsynt med 100% rostfria E30's... Men förebygger man rosten och tvättar ofta kan nog karosserna gå lääääänge!
Dr
175
Drewl
520i - 91
En vanlig m-dubbelvinge hade gjort sig bättre! Men som sagt, många har sånna! Skitsnygg bil annars!!

-------
Calle_e30
Väldigt fräsch bil alltså! Grattis!

Kolla in den ett par gånger på annonsen och drömde:-)
Men den där grupp-A vingen. Var ifrån kommer den? Har bara fått för mig att jag sett den på en volvo innan!? Men den gör sig jävligt bra på E30.
Med läppen o blinkersen sen så får du absolut en skitfin E30. HUr ser Riegerläppen ut förresten? Liknar den iS-läppen?

Men du. Var det inte den här som han hade kört 0-100 på 6,4 sek med. Kan det verkligen stämma med bara ett avgass. och luftfilter=/ ? Lycka till med nya bilen!

// Calle

Letar E30 =)
Fin fin bil.
Grattis.

Min M3
Länk
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
Riegerläppen ser väl ungefär ut som iS-läppen, fast den är en bit längre... typ dubbla storleken av iS-läppen som jag har förstått det!

Ja, bilen ska tydligen vara uppmätt 0-100 på 6,4sek.

Den går ruggigt bra för att vara i princip original. Har iofs bara provkört en annan 325'a, men den går bättre än den iaf! Så den siffran är nog inte helt omöjlig!
Grövre avgas med borttagen kat + luftfilter borde ju dock inte göra så mycket...
elmgren: Jag tycker om din bil, kan vi göra ett byte?
Du får min mamma om jag får din bil, hehe ;)
Skojar bara, grymt läcker bil alltså. Grattis än en gång.
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
Panos79, jag byter gärna mot din mamma!
Vad är det för årsmodell, någon rost? :)
hehe ;) nej f*n. Mammor ska man inte byta bort. Vad skulle man göra om man inte hade en mamma? Jag hade nog inte tyckt om BMW iaf. =)
pi
162
pierran
1M 2012
320da M Touring 2013
SKITFIN bil..Inte varje dag man ser en sån välvårdad e30. En sak bara lacka sidolisten.Skulle bli så mycket snyggare då..

BMW FOR LIFE
SpineKracker
Tycker inte du ska lacka listen! Blir inget som bryter av linjen då, kommer se ut som en båt!
Tycker du skulle fixa svarta gummilister till fram och bak med. Skulle bli snyggare, enligt mig iaf.

Jag valde inte E30, E30 valde mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.