|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet om en ljusinsats från E34 passar på en E28, med lite modifiering...? Kollade en på Biltema (Hella) och den hade ett väldigt djupt "bakstycke" (bakre svart kåpa). Har visserligen en 4:a under huven och därför inte lika trångt som en del av er, men jag undrar ändå... Måste nämligen byta och skulle gärna vilja ha den glada munnen :-) Mvh ///Pewe ______________________ BMW E28-registret #157 | |
| Jodå, det ska funka med e-32/34 ljusinsatser på en e-28.Om du kollar i galeriet/varför måste dom så finns där en e-28 med just den modiferingen. | |
|
Hmm, jag kan inte hitta någon, såvida du inte menar den helt och hållet frontkonverterade svarta E28:an (avd "Under falsk flagg")? På den verkar ju dock mer än bara insatserna bytta (ny frontplåt osv). Det kan ju vara mycket som är modifierat under skalet där, så frågan är fortfarande om man kan lita på att det bara är montera dit insatserna... Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
kolla in e12 orna de har lika stora ljus både hel o halv o i princip samma karossform som E28 har för mig att det skall finnas en fet på kinnbys sida. Mvh L Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,530-80,528-84,M535-86, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.