AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
893

Seriöst:Nya BMW M3 EVOLUTION Fälgar 17" 18" & 19" med Nya Däck

Champ
Nästan dagligen annonserar företag som importerar replica fälgar på powerbörsen. De nöjer sig inte med en rad utan tar i värsta fallet upp en halv "sida"

Visst kan välja bort företagsannonser...

Är det fler än jag som inte finner detta seriöst...
speciellt när det är så tydligt att de säljer replica fälgar...
Skapa en egen del för företagsannonserna i PowerBörsen! De lägger ju in samma annonser varje dag för att vara först i listan och de tar dessutom upp ett enormt stort utrymme.

/RS2
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Det här har ju varit uppe flera gånger förut.

Men som sagt så ger dom ju en hel del intäkter till sajten,hur mycket ger alla användare i intäkter?
Det är ju bara välja bort dom som sagt var,sen behöver man inte störa sig mer på det.

"Riktiga män luktar diesel"
Jag sa inte att man skulle ta bort företagsannonser däremot anser jag att systemet och reglerna bör ses över. Och vad då välja bort företagsannonser? Enda sättet att filtrera bort annonser är ju via län/region. Eller har jag missat något? Ett förslag är att lägga till privat respektive företagsannons så man kan filtera. Hur mycket alla användare ger i intäkter? Användarna är kapitalet! Utan användare inget forum och inga annonsörer och inga företagsannonser!

/RS2
En sak till som stör mig med PowerBörsen. Så fort man har en annons inne så får man massor med email spam och virus på just den adressen man har i annonsen. Hur jag vet det? Jo jag har tyvärr tvingats att ha nya email adresser hela tiden för bara annonser. Och därför så vet jag med säkerhet att all denna email spam och virus kommer från annonserna.

/RS2
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
rs2

finns ett val man kan göra under inställningar under börsen, där kan man välja om amn vil lse företagsannonser eller ej.

o snälla sök innan ni fråga, har varit uppe många gånger innan.

mvh Erik Jakobsson

Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =)
Ca
557
Carl 123
330 cab -01
116 -06
RS2:

Tips om Du vill slippa spam, skriv inte fullständiga mailadressen utan skriv "ät" istället för @. Det är lika jävligt var man än lägger ut mailadressen på internet. Finns lirare somk scannar efter mailadresser...

Carl
Erik,

Tack, ibland är man tyvärr helt blind. Jag tycker dock att det vore bättre med ett filter som län/region än en inställning.

/RS2
Carl,

Jo jag vet, men det är exceptionellt mycket just på PowerBörsen av någon anledning.

/RS2
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Kan väl hålla med om att dessa däck och fälgannonser går över gränsen. Behövs nog styras upp.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.