|
|
|
|---|---|
|
skulle gärna vilja ha någon kommentar om hur det blir... blir hela bilen som en resonanslåda eller? bilen kommer i stort sett att användas varje dag..skulle ju vara bra att veta innan man gör några.. tacksam för svar... // Daniel | |
| Jag monterar det nu, och enligt dom som redan har det blir det lite ljud, men det går att leva med. | |
|
Välkommen till forumet! Varför? Är det en vardagsbil du har, finns ingen anledning att inte köra original. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack Visst att jag kommer använda den typ varje dag men med rejält uppstyvat chassi.. så som hårdare stötdämpare o fjädrar, ställbara fjäderben fram, Nylatron bussningar i bak o framvagn (som nylon fast självsmörjande), vore ju rätt trevligt med så stadig drivlina då också..tänkte även på växellådskuddarna... // Daniel |
|
|
Om du dunkar dit stumma bussningar i bakvagnen så kan du lika gärna sätta på vxlåda och som motorkuddar för då har du redan massa ljud i karossen. "blao is the name of the game!" |
|
|
jag har stumt från motor till bakaxelvagga! visst det låter lite mer, men inte så så man stör sig på det! man vänjer sig rätt fort! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.