|
|
|
|---|---|
|
Hej Skulle höra om det finns några risker med att byta avg systemet på en m3 -98. Hade tänkt att byta bara sista dämparen. Nåt förslag på vad jag ska gå på. Har ingen lust att lägga ut pengar på ett hel system. | |
|
köhler säljer rostfria dämpare som låter gott! fick bara ge 3500kr för sista dämparen av honom... KEEP THE THROTTLE WFO WIDE FUCKI´N OPEN |
|
|
Jag har ett G-Power rostfritt, sitter på en M3 som gått 7400 mil (uppskattar ca 5000 mil på systemet). Låter mycket bra. Jag gillar dock ha original så om ditt är fräscht kan jag tänka mig att byta... MVH |
|
|
Crisse: Jag är intresserad av att byta, har en -96:a i fint skick så även avgassystemet är fräscht. Vart bor du förresten? /// mstrutsen |
|
|
Jag bor i Göteborg. Jag tar lite bilder på det i eftermiddag och mailar dig. MVH |
|
|
Jag kör med Ac-Schneizer helsystem dock, måste bara få säga att det är så att man får gåshud vid si så där 4 till 6000 varv, går ej att beskriva. Så dubbla 2,5" med sportkattar modell större är helt UNDERBART. MVH Mattias |
|
|
Crisse: thanx /// mstrutsen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.