|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar om en klump från 535-89 passar på min 540-95. Vet att skiljer en del på utv. 3.45 på 535 och 2.93 på 540. Hur mycket varvar den i 90km/h med 3.45 utv. om den varvar ca 1700 med 2.93? Mvh/ Viktor | |
| Skulle tippa på ca 2000rpm | |
Paap Reeder |
... 3,07 -> 3,91 på M535 E 28 gör 700 rpm ... dock litet osäker... kanske var det 1100 men absolut inte mer. Sök ty jag har skrivit om det tidigare. MVH /// Paap R |
|
ok! Men passa den? |
|
| Länk | |
|
Tackar! Då vet jag varet vid 90 km/h mm. Ingen som vet om den passar då? Mvh/ Viktor |
|
Paap Reeder |
... sannolikt passar dreven mellan slutväxelhusen. ... sannolikt passar inte själva slutvxlhusen. E 34 och E 32 är samma men E 60:an tror jag det är annorlunda bakvagn på. MVH /// Paap R |
|
Paap Reeder! Det är ju bara e34 vi pratar om. 535 -89 e34 klump på 540 -95 e34. Har forskat lite och kommit fram till att det som kan skilja är upphängnings fästet till klumpen. Det sitter på bakgavel locket, men man kan ta lock och fäste från 540:in. Annars är det kardan anslutningen som kan strula till det, vissa har 6 bults fäste och endel 4 bults. Vet dock ej vad 535:an har. Någon som vet detta? Tacksam för svar! Mvh/ Viktor |
|
Paap Reeder |
... ok! Missade det. Då tror jag den passar. I a f M5 / E 34 passar bolt on på min 750. Även 735 passar helt OK. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.