|
|
|
|---|---|
| måste man ta ner remmem och generatorn eller kan man komma åt på något annat sätt? såg inte ut som så då jag kolla deidag men nån kanske vet bättre | |
| Har för mej att kolen ska sitta fast bakifrån generatorn på E34. De sitter ihop med laddregulatorn. | |
| du menar alltså mellan generator å framrutan? | |
|
Mkt riktigt, kolen sitter i laddningsregulatorn som sitter skruvad bakifrån. Kan tillägga att d e otroligt tight där bakom! Kan tänka mig att man måste flytta på lite prylar för att komma åt dom. Mvh///Henke |
|
| Generatorn sitter med andra ord inte som på 518 E34?? Dår var de ju rena barnleken att byta. | |
|
D e trångt under huven med en stinn V8:) Du får inte in fingrarna bakom generatorn ens, änn mindre några verktyg(om man inte har kvinnohänder och mkt mkt små verktyg:) |
|
| clemens har du bytt den själv ? har gjort svårare grejer så det borde inte vara nått problem bara man kan göra det dvs. såg ut som man behövde ta loss remmen å rullarna på framsidan å sen ta ner hela generatorn men om du säger att det går utan så ska jag prova | |
|
Nej, jag lämnade in den pga. tidsbrist. Har du testa sökfunktionen, måste ju vara någon som vet mer. Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.