AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
594

DÖRRSTOLPSHÖGTALARE FUNKAR EJ...

so
23
sonnytor
bmw 316i -94 m43
bmw 316i -91
Bmw 520i -91
HEJ UNDRAR OM NÅGON VET VILKA FÄRGER DET ÄR PÅ KABLARNA IFRÅN HÖGTALARNA SOM SITTER I DÖRRSTOLPEN... HAR TAGIT DÄN DENNA HÖGTALARE MEN DE FÄRGER SOM ÄR DÄR FINNS INTE VID STEREO UTTAGET..... PUCKOT SOM HADE BILEN FÖRUT HAR JU KLIPPT BORT ALLA KONTAKTER SÅ DET ÄR ETT RIKTIGT JÄKLA KRÅKBO NU.............. HOPPAS ATT NÅGON VET!!!

tACK PÅ FÖRHAND
//SONNY
Har du diskanter vid dörrstolparna? Då har du troligtvis det stora-ljudsystemet med slutsteg i skuffen bak under vänster kåpa. Dra ny kabel till nya högtalare är mitt förslag, eller dra kabel från skuffen innan slutsteget. Framme vid huvudenheten finns isf inga kablar som går direkt till högtalarna.

____
Reach the door with a breath and a scream.
so
23
sonnytor
bmw 316i -94 m43
bmw 316i -91
Bmw 520i -91
hej igen. japp jag har diskanter i dörrstolparne men jag har inget slutsteg i skuffen har rivit ner allt där nu och det finns inget alls där.....tråkigt och dra nya kablar dit... sitter ju i original kontakten i dörren......
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Finns det diskanter vid backspeglarna, är bilen utrustad med hifi-paketet. Det ska då finnas ett slutsteg bakom klädslen i skuffen, jag är rätt säker på att det finns på vänster sida i E34. Om det inte finns kvar, bör sladdarna gå att hitta.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.