|
|
|
|---|---|
|
Som har nyrenoverad topp, samt renoverad automatlåda etc etc ! ? Är diffspärr ett prispålägg för att som jag har fattat det så är det inte så vanligt på dessa eller har jag helt fel ???? Mvh Niklas | |
|
Dyr bil att driva runt samt minus för automat. Diffbroms är inte så vanligt men det bör inte göra särskilt mycket på priset, en tusenlapp eller två kanske. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Allt går att sälja till rätt pris. | |
|
Jag antar att det är denna Länk Det finns ju en hel del E34 att välja på. Den ser ju jättefin ut, men man kanske väljer en bil som inte har de "sparade reparationerna" som du skriver om. Automat tror jag inte är någon nackdel, (dessutom är det inte så mycket att göra åt) Vad jag saknar i annonsen är pris. Har du annonserat ut den någon annanstans? Tex blocket? /Astroboy |
|
| Många bilder och ett riktpris tror jag på! | |
|
Är inget konstigt att det inte går att sälja. Jag håller på att försöka sälja min fin, välskötta, fullservade Vectra V6 kombi, verkar helt kört trots att jag ligger överlägset lägst i Sverige, frågan är var nivån ligger för affär. Tror att du måste ändra din formulering och antagligen attutyd till köpare "Titta och provkör, lägg ett bud därefter......" signalerar att det är helt omöjligt att prata pris på telefon. Kommer man långväga ifrån vill man oftast veta att resan är meningsfull, något många inte förstått. Lycka till med försäljningen! |
|
|
Jag tror det är svårt att sälja beg bilar rent allmänt idag p g a alla dessa erbjudanden om att låna pengar till nya bilar från fabrik. Många poteniella köpare av beg. bilar nappar nog på att köpa en Fiat Punto för 1299 kr/mån. Många människor har inget eget kapital alls. En nackdel till för BMW är att de är dyrare att försäkra än en "vanlig" bil. Även om jag bara betalar en struntsumma för min i försäkring så verkar folk i allmänhet tro att en BMW kostar skjortan att äga. Tja... några egna teorier bara... =) |
|
| Fler bilder och ett pris, som bmwlundqvist säger. Annonser utan pris lockar sällan eller aldrig mig. | |
|
Ja men vad är rätt pris så att säga vart ska jag ligga har provat allt det är ju menlöst så det bara skriker om det jag får väl skänka bort den då............... usch hade jag kunnat så hade jag inte haft bil det är ju bara ren kapitalförstöring , mer eller mindre..... Jaja får lägga ut mer bilder samt sätta ut pris..... /niklas |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Nikke25: vad tycker du är rimligt pris då? mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Ja inte en krona under 20k i alla fall men 24000 borde väl vara ett just pris ??? Annars får det vara jag är inte så desperat så att jag säljer den för underpris..... Ny bil behöver jag då sambon tröttnat på sedan-bilar nu ska det vara kåmbiii :) /Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.