|
|
|
|---|---|
|
På min 535 i -97 så är ratten lite glapp. alla glappa stag är bytta i framvagnen. Någon som vet något om det?? Mvh Daniel No Turbo shit - Just real power | |
| har du justerat styrväxeln? | |
| kolla även muttern på rattstången vid pedalstället. Den brukar kunna vara för lös, i allafall på e28. | |
|
kan man justera styrväxeln själv eller?? kan det orsaka glapp i ratten'? No Turbo shit - Just real power |
|
| sök på styrväxel :) | |
Plumber |
Söker man på styrväxel får man upp en massa trådar om gamla E34:or. Frågan var om det går att spänna styrväxeln på E39 med V8 som har liknande konstruktion som gamla E34. Är det någon som vet det? |
|
Ja ,jag undrar det samma. Bara massa e34:or om man söker på styrväxel. No Turbo shit - Just real power |
|
| Det går att göra det på alla E39 med V8 i | |
| Jag trodde att E34 an var den sista bmwn med styrväxel/snäcka. E39 har väl kuggstång och den ska väl så vitt jag har förstått inte bli glapp i samma utstäckning. | |
Plumber |
Nej E39 med V8 har snäcka. E39 med V8 ser ut som E38:orna gör i framvagnen. |
|
så det går altså att justera styrsnäckan på e39 med v8 (535) är det något man kan göra själv eller?? vad kostar sånt om man lämnar till BMW? No Turbo shit - Just real power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.