|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att köpa en E36 325 med M3 motor. Är det samma bussningar och krängningshämmare m.m. ? bromsarna är ju värre på M3:an men vad mer ? Tacksam för svar. | |
|
Som jag har förstått det är hela chassiet annorlunda... Det finns M Chassie som extra utrustning, men motsvarar aldrig ett "riktigt" m3 chassie. Tror inte det slutar där heller, mycket som skiljer. Vad ska du ge för 325 "M3an" ? Hade satsat på en riktig m3:a Mvh Oskar |
|
|
Jaa... JAg var och kollade på M3/325:an och det var inte det skick jag hade förväntat mig för 90 tkr. Det skulle vara flyttgods så det lät ju trevligt. Men om det är som du skriver att hela chassit är annorlunda är det ju ingen tvekan om saken. Jag tycker det var lite tamt drag i M3 motorn. (3.0) Jag har inte kört några andra tidigare så jag har inget att gämföra med men jag trodde att de 286 hästarna skulle sjuta på rätt bra... Om en vanlig 3.0 M3 går så dåligt kommer jag bli besviken. Men jag ska åka och titta på nån. |
|
|
Går faktiskt själv i tankarna att byta till en M3. Köp absolute inte något hemma bygge för 90tkr. Du får en VÄLHÅLLEN 3.0 för 100 - 110 tkr. Tycker du inte en 3.0 skjuter på bra så finns ju alltid 3.2:an :) Personligen tycker jag 3.0 räcker gått och väl, blir nog en sådan så fort jag löst försäkringsbiten. Oskar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.