|
|
|
|---|---|
|
Var ute och körde min 535 häromdan har på sistonde tyckt att den har börjat gått sämre vid högre farter. Vart nästan ifrånkörd av en audi 100 2,6e och hängde nästan inte med en volvo 2.4i det va ju inte så att dom drog ifrån mig men ja kom inte om dom. har testat och knackat på katalysatorerna dom verkar hela. Någon som har någon anning vad de kan va för fel?? No Turbo shit - Just real power | |
| bränslepumpen, lamdasond? på min 530 var det bränslepumpen som inte orkade.... kändes som en volvo 240 vid 5000rpm. varvade men mycket mer hände inte ;) ,men skriv gärna vad för symptom du har mer än att den går dåligt vid höga farter, är det vid högre varv eller är det över 200 den börjar bli trött?? | |
|
När man ska iväg 0-100 känns den bra snabb. Och upp till 150 är den väl sådär. Men sen känns den lite slö. och om man typ ligger i trean på 5000rpm och gasar så är det inte riktigt som ja tycker ska va. och farter up vid 200 så är den slö att accelerera. Tyckte att det hände mer förut. Mvh Daniel No Turbo shit - Just real power |
|
| ja men var det inte 0-100 du körde mot dom andra?? | |
|
det är med min 540-00 No Turbo shit - Just real power |
|
|
du menade om jag körde 0-100 mot audi och volvon. det gjorde jag inte jag låg och rejsade på motorvägen. och när dom stcka iväg så hängde ja nästan inte me. No Turbo shit - Just real power |
|
|
Testat att åka till BMW och fått ev. felkoder avlästa? //Mikee |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.