|
|
|
|---|---|
|
Länk Absolut roligast idag | |
|
Tragiskt, tyvärr Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Att kvinnor oftare är sämre bilförare, handlar nog bara om bristande intresse och engagemang i att lära sig hantera bilen lika bra som män. Och det måste ju vara smidigare att avhjälpa detta problem än att låta folk köra runt fulla!? | |
| Sjukt. | |
|
Jag minns hur det var när jag och min ex hade varit ute på fest och jag hade druckit. Hon klarade att köra hem, med mig som bisittare, men när det var dags för fickparkering lämnade hon över ratten till mig. Det hände flera gånger. /Astroboy |
|
| Riktigt sjukt ju!! och anledningen till att dom höjde den igen..hehe! | |
| Förvirrade politiker genomför en idotgrej på basis av missvisande statistik. Tragiskt... | |
|
Länken går till en insändare i en dagstidning och det är en skröna! Jag gjorde en sökning på Google och fann flera tyskaspråkiga forum där det fanns liknande spekulationer, men tidpunkten för återinförande varierar. T ex Länk Länk Promillegränsen i Schweiz sänktes för övrigt från 0,8 till 0,5 den 1 Januari 2005: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Osedvanligt korkat av tidningen att utforma insändarna så att de kan misstolkas för att vara faktaartiklar. Jag gick på det iaf... Mvh, Kalle |
|
| Jepp, jag började sen läsa de andra artiklarna under Schweiztexten. Å började ana att det var någon slags humor över insändarna... | |
| hehe.... | |
kilroy |
I Schweiz är det dessutom så att man, ganska officiellt till och med, ser mellan fingrarna när det gäller bilkörning och alkohol...så länge det inte händer någon olycka.Mvh kilroy"Det är min enorma ödmjukhet som gör mig så älskad" |
| jäklar där blev man regält blåst, gick på det som bara den, va trög jag är | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.