|
|
|
|---|---|
|
Tjena folks! :-) Idag fick jag ett ryck o kollade upp min gamla 525i-91 hos V-V. Såg att den var avregistrerad så jag kontaktade senaste ägaren (handlare) för o kolla om den var skrotad. ;-( Visade sig att den gått på export till Finland!!! Kan det vara lönande att importera min gamla 525:a till Finland?? 91:a med 25500 mil på mätarn, lilla färddatorn, sliten tyginredning...?? Nån med lite tankar? Mvh "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... | |
|
Det verkar lite märkligt, hade den varit ovanligt fullutrustad så kanske men det var den ju inte, men det finns många bmw-tokar i finland såsom här.... rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Ja tydligen! :) "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
| Tvivlar på att det lönar sig att importera svenska BMW hit till Finland. Speciella och sällsynta modeller eventuellt men en 525i - knappast. Utbudet på yngre e34:or är dock begränsat och importen från Tyskland (BMW, Audi, Mercedes) är igång för fullt, vilket i sin tur gör att priserna på alla begagnade bilar gått ner dramatiskt. | |
| Det var väl nån finsk buskhandlare med skruvmejsel som lade rabarber på "15000-milaren". Lite nya stolar och vips vilken pärla... ;) | |
|
Kan ju även vara att en svensk fyttade dit och tog med sin kära BMW? //Subidius |
|
|
sålde min 325 till åland i vintras. han verkade bara ha kollat 325r i sverige. kanske var en ursäkt att få åka lite färja ; ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.