|
|
|
|---|---|
Daddy Dj |
Tänkte köpa ett hr cupkit(stötdämpare inkl fjädrar 60/40) till min 325(e36)-92. Ngn som vet hur dan bilen blir efter? väghållning o stötighet? |
|
Jag skall också sänka bilen till våren, dock inte så mycket. Är rädd för att den kommer att skrapa i lite här och var isådanafall. Har en kompis som sänkt nått liknande och det går inte att köra speciellt fort på guppiga vägar etc, skrapar i asfalten!!! Tänkte nöja mig med 30/15 eller 40/25. Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Tjena! Kan rekommendera H&R cupkit !!!! Verkligen anpassat för bilen .60/40sänkning ,men den tar inte i nånstans!!! "NWM-den nya ekonomin" |
|
|
Jag håller på och monterar ett Weitec Ultra GT 30/15 kit på min just nu, men jag åter kommer när det är klart. //Peter |
|
|
Får man fråga vad ett cupkit från H&R med sänkningsfjädrar går på? /Manray/ |
|
|
Hejsan! Ett H&R cupkit får du nog loss för ca 6000:-. Mycket välavstämt chassie & värt VARENDA PIX!!!!! |
|
|
Kan rekomendera ett h&r cupkit fungerar mycket bra och till bra pris, tycker ändå inte att bilen blir sten hård rätt lagom och 60/40 e perfekt på en e36 inget mer inget mindre!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.