|
|
|
|---|---|
|
hej är det nån som har bytt kylar fläkt på sin E34a??? å sen så undrar jag vad det kan vara för fel på den fläkten som ska starta när bilen är av stäng så den inte blir för varm i motorn den starta engång å det lätt som bara den å sen efter det så startar den inte mera. det var lite jobbigt i helgen när det var en 25plus ute den vill ju inte vara på en ca 90grader då.. jag bhöver hjälp av nån tack för svar JR | |
|
Det finns ingen fläkt som skall starta när bilen är avstängd för att kyla motorn, förklara utförligare vad du menar. Fläktkopplingen är väldigt enkel att byta, den är vänstergängad och du behöver bara en 32 mm nyckel för att få loss den: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
tvåtakt |
Du menar väl AC-fläkten? Den som du kan se genom grillen? Om den förde ett väldigt liv och inte går mera, är den säkert KASS! Vanligt fel. |
|
Tvåtakt, okej så det är ac fläkten det som man ser där fram. där ser man.. så det är bara att köpa en ny.. då får jag tack för det svaret.. JR |
|
|
Greenberg okej jag trode att det fans en sån fläkt på bmw eller e34an för det brukar ju bilar ha men där ser man man lär sej nått nyt varje dag.. tack ska du ha.. Mvh john JR |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.