|
|
|
|---|---|
|
Hej! behöver montera en laddtrycksmätare på min 325:a. Finns det någon slang från plenumet man skulle kunna använda sig av? Eller måste jag borra hål i det och gänga i en nippel? tack! | |
|
Du har väll tex. en slang till btr'en som du kanske kan t-korsa? "blao is the name of the game!" |
|
|
Hej! jo det har jag, bör det fungera då? Isåfall känns det bättre än att borra i plenumet .. tack! mvh daniel |
|
|
Paddeman: Ja det fungerar tycker jag. Men känner du för det borra och sätt dit en 6mm slang nippel :) "blao is the name of the game!" |
|
|
JTP! får du rätt laddtryck därigenom, kanske svårt o veta, men känns det rätt? hehe .. börjar nog med att testa där då .. känns bättre ! :) ha d gott! / d |
|
| Ja du får rätt laddtryck. samma tryck som överallt i insug o slangar. | |
|
Precis som Jeppan säger. Du får "rätt" laddtryck där, d.v.s. om du inte har något fel på din mätare =) "blao is the name of the game!" |
|
|
fytusan vad bra! :) super tack för hjälpen grabbs! Kanske man kan få lite hum om hur mycket man laddar .. :) Padde |
|
| Någon som har en bra väga ätt tipsa om.. så man får in slange in i cupén `? | |
|
Kan varmt rekommendera att dra slangen ut genom grillen, för att sedan fortsätta ner under bilen, upp vid bakrutan, å så framåt runt höger backspegel å så in genom vänster dörr.... Heheh nä skämt åt sido Brukar finnas orginala genomföringar i torpeden som man kan använda Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
bakom säkringsboxen finns ett litet hål som du kan dra slangen igenom d har jag gjort funkar kanon jag har oxå kopplat till btr o laddet tycks vara rätt vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
Inte för att vara sådan men snälla nån. varför frågar man en sådan sak?? Öppna huven och kolla istället herregud. brorsan hade en amazon turbo innan där borrade vi en monster stort hål rakt i torped väggen så slapp man krångla me allt blixter smidigt. men dock såg det ut som kriget. men de gick som satan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.