AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.002

Lufta din BMW på Ring Knutstorp den 050602

Nu på torsdag den 2/6 finns det möjlighet att köra bana på Knutstorp i Skåne. Arrangör är Gentlemen Racing Club, inget medlemskap krävs. Man betalar för de träffar som man är intresserad av att komma på. För Knutstorp är kostnaden 1800 kr för en heldag -kör så länge som du och din bil orkar!

GRC anordnar även andra banträffar, bl.a. på Spa i Belgien -en bana som starkt rekommenderas för alla som har möjlighet!

Oavsett vad för typ av bil som du har och oavsett om du varit på banträffar tidigare eller inte, så är du välkommen till GRCs träffar. Vi har något att erbjuda för alla, inklusive instruktioner för nybörjare, såväl som för mer rutinerade förare.

Mer info på: www.grc.as

Länk

--- Mvh Erik ---
www.jirhall.com
www.gotlandring.com
www.grc.as
Byt Bil: Kan du ge något exempel på bilar som kommer att finnas på plats?

MVH / Jacob
Jag har varit bortrest några veckor och har inte anmälningslistan för denna träffen. På tidigare träffar har det dock varit ganska blandat, t.ex. flera Ferrari 360 och en ny Ford GT. Men även flera "vanliga" bilar såsom Alfa 156 och Opel Speedster. Vi har även haft flera rena tävlingabilar, bl.a. en Toyota Corolla från danska DTC-mästerskapet. De enda bilarna som jag i huvudet vet ska komma nu på torsdag är en BMW Z3 M Coupé, samt min egna BMW 330xd...

--- Mvh Erik ---
www.jirhall.com
www.gotlandring.com
www.grc.as
OBS! OBS!

Dessvärre måste jag upplysa om att torsdagens bankörning på Knutstorp med GRC har blivit inställd. Detta p.g.a. för få anmälningar. Dessutom verkar det som om vädret inte kommer att bli det bästa heller…

--- Mvh Erik ---
www.jirhall.com
www.gotlandring.com
www.grc.as
Tråkigt att det inte blev av. Hade tänkte att köra förbi en sväng. Vädret är inte det bästa just nu, men det är ju inte torsdag än.

MVH / Jacob
Enligt SMHI så verkar det vara ostadigt väder på G hela veckan...

Det kommer dock fler banträffar med GRC framöver. Nästa Knutstorp-arrangemang är den 20 juni. Välkommen!

--- Mvh Erik ---
www.jirhall.com
www.gotlandring.com
www.grc.as
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.