|
|
|
|---|---|
|
Jag har märkt att det klagas frekvent på bilprovningens tekniker här på forumet, därför har jag glädjen att berätta för er alla att jag besiktigade båda mina E34:or igår, och det skedde kundvänligt, proffessionellt och korrekt. Ett mycket bra bemötande med andra ord. Som exempel kan nämnas Touringens kluckande framvagnsom han testade en extra gång efter provkörning för att verkligen hitta allt som var defekt och icke trafiksäkert och inte minst irriterar, tack för hjälpen, för sånt är svårt att hitta själv utan "skakverktygen". Så nu är touringen på verkstad för att byta de dåliga delarna. Beställde allt som var dåligt till båda sidor så vet man att allt är OK. Ville bara skriva av mig nåt positivt! | |
|
det är härligt när både bilen och ägaren blir bra bemött. Det var samma sak när M5:an var hos sbp. Mycket trevlig bes. man. Inte ett enda slag under + att ha puttrade ett varv med bilen + ett blankt papper som är underbart att få. Känns mycket bra då man läst om oaktsamma provkörningar mm. |
|
|
samma här, bilprovningsmannen tyckte den var fin. Förra året ville killen som besiktigade bilen köpa den av mig. /Gunnar /Länk |
|
|
Håller med, det finns bra gubbar där också. Sist jag besiktigade E34:an, bad jag om extra koll av framvagn -han nämde då att han själv ägt E34 vilket medför att han visste exakt var o hur... Vid regbes. däremot har jag inte varit jättevänligt bemött, inget farligt direkt men det kändes som att de har fått nog av äldre import, ska se nu med E30 från -94, det smäller i juli. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.