|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Cremevit hade varit ovanligare med ett passande M-namn. Indianapolis weiß kanske... |
|
|
Den var grymt snygg! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
dunstan |
Kan bara säg att jag inte ens tittar på vita bilar! Finns en anledning att man får ut mindre för en begagnad vit bil än alla andra färger. Och på BMW... No comments! Och att tro att amerikanskt bilmode skulle slå i Europa är nog lite optimistiskt! ;-) De har ju ingen som helst smak när det gäller bilar där borta! Stora monster med kromade fälgar! Hua! Och vita! ;-) Inte sett varken krom eller pickup trenden i Sverige ännu. Lär nog inte hända! Jag respekterar dock att Ni har en annan smak än jag. Alltid trevligt med lite fula bilar på marknaden. Gör det ju enklare att sälja sina egna kärror. ;-) Ingen kommer lyckas övertyga mig att vit är en snygg färg på en bil. Jag tycker faktiskt att GT3 är ful när den är vit. Så är det bara! OK. En Mini i vit kräks jag inte på. Men nästan... |
|
dunstan; I Stockholm rullar åtskilliga Dodge Ram Pick-up:er av den senaste modellen, och Nissan King Cab/MMC L200 har en stadig kundkrets i Sverige, så det modet finns här redan, Vit GT2 Porsche.. , inte snygg någonstans? Länk En annan modell som är underbart vacker i vitt MB C55 AMG... Länk För egen del är jag lite blandad mot vit, den får inte bli för vanlig, blir den för vanlig som på 80-talet, tröttnar jag, samma sak med silver, en silverfärgad Z8 ser hemsk ut, eller snarare jag har tröttnat på färgen, finns bara en färg jag aldrig tröttnar på= Svart, alla bilar är snygga i Svart, eller? Mvh Stephan |
|
|
Håller med Stephan735i. Den vita GT2:an var också ruskigt fin. M5 E39 är supersnygg i vit samt Chiarettoröd. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
i USA är -Alpinvit - en 'kultfärg' - i Tyskland betingar vita bilar lägre i pris, för att ingen vill ha de - - 7-serien ser ännu mera förjävligt fult ut i vit (även annars) - jag giller själv jag inte vit på en BMW något vidare (skulle i så fall våra ///M-stripes tvärs över hela bilen ;);) MEN jag såg en hel vit E60 här om dagen = snygg (faktiskt) (snett bakifrån ! fronten talar vi inte om den gillar jag fortfarande INTE) - men som tur är 'så är smaken som baken' - olika |
|
|
Tillhör också en av dom har blivit smittad av vitt... Kunde inte stå ut med färgen för 3 månader sen men gradvis har jag kommit att älska vitt på prestandabilar. E60:an i denna tråden var ju ett solklart fall av bilporr!! Sjöberg |
|
|
sjoberg: Har också smittats. Kunde inte heller med vitbilar för nån månad sen men har verkligen mjuknat på sistone. E60 och E90 är tokläckra i alpinvit. Drömmen just nu: E91 330dAT, alpinvit med grått tyg/läder och 18".... :PPP //Chrille |
|
|
bmw_chrille@ bättre för hushållskassan är kanske en E34 M5, alpinvit II, motorsport-stripes vänster fram på motorhuven, inredning tyg anthrazit med svart tyg med M5-emblem i dörrsidorna samt mitten av stolarna som är RECARO SR-sportstolar, röda säkerhetsbälten, rattkrans + växelspaken samt handbroms-handtag i 'walknappa-skinn' i -motorsport röd- m.m. - något att funderar på ? (detta är en 3.6, allt är -original- från -Individual- ;);) vad säjs ?? M5touring register |
|
| Finns e34 på bild ngnstans? | |
|
Alfred@ tyvärr inte, vad jag vet, inredningen bör ser ut som den på "20-år Motorsport GmbH" jubileums-bilarna (3.8:or) - - för den som absolut INTE kan stå ut med -alpinvit II- finns bilen tillverkat även i - svart II - samt -lagunagruen-met.- ;) - det finns f.n. ingen av dessa till salu, vad jag vet, de är också utrustade för drift med blyhaltig bränsle - sorry ! |
|
| Har man inte råd med en m5 så skulle den här funka perfekt för mig: Länk | |
| Såg den i vitt på salongen i Genéve, läcker. Framför stod en M6, också i vitt, riktigt läcker!!! Men på ngt sätt passar de vita bättre in mot den gyllene sanden och vita palatsen utanför Dubai. Men, absolut, vit är en favorit. | |
|
hmm,jag tycker att silver och grå färger känns lite 2001-2002 Tycker också att vitt är oerhört snyggt på nyare bilar,som BMW,s nya 3 och 5 serie, Porsche 997.... Den vita lacken har varit stendöd i över tio år men nu kommer den,har ju varit ett avdrag direkt tidigare om du vill byta in en vit bil hos handlarna.. |
|
Grubbe |
Klart att vitt är snyggast. :) |
|
BMW är okej i Vitt. M5 i vitt är snyggt då det är en rätt fet bil. Men det snyggaste i vitt är ändå Porsche se länken nedan. Länk |
|
|
Tror inte vitt är inne även om det är snyggt på en M5a. Hur många blivande passat eller V70 ägare beställer en vit bil? dvs. mainstream av bilägare tycker nog inte att vitt är inne. |
|
Grubbe |
Vem bryr sig om vad som är inne eller ute och vad andra gillar? Jag hoppas att dom flesta moddar sina bilar efter egen smak och tycke? |
|
Vit M5 och M6: Länk |
|
|
Gustav: M6'an var grymt het i vitt med kolfibertaket som bryter snyggt mot den vita lacken. En uppsättning BBS LeMans i 20" med svartlackat centrum, breeed fälgbana plus en sänkning så hade den varit BRUTAL! OT Grubbe: Får man se någon bilduppdatering på M3an snart? Jag såg på Z att du avslutade din projekttråd p.g.a. tråkiga anledningar... Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.