|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är det någon här på forumet som vet om det fins extraktorrör till 540 (e34). Isåfall var kan man köpa det,det kanske fins någon som har begagnade liggandes. feken | |
|
ingen som vet ? feken |
|
|
Tjena.. Är oxå intresserad av vem som har extravtorrör/headers även avgasystem komplett me racekattar är intressant.. Pierre |
|
| dom som är återförsäljare till supersprint har det ni söker! | |
|
Forza Ab/Supersprint har ej.. Några andra gissningar? Pierre |
|
| E39 rören kanske passar? | |
|
Fick svar från beastpower.se - när det gäller avgassystem till E34-540 är det väl inte helt enkelt längre (bilen börjar bli gammal) det enda jag rekommenderar förutom att du "bygger" hos tex Ferrita eller Avgasteknik är SuperSprints system Dom håller ruggit hög kvalitet & låter bra ! SuperSprint har även sport och racekatalysatorer, återkom om det är intressant. Priserna nedan är inkl. moms fritt vårt lager. BMW 530i/ 540i V8 E34 Även Touring 93-95 Främre rör 540i 784722 895:- Mellanljuddämpare (Rostfri blank) 784703 3195:- Bakre ljuddämpare (Rostfri blank) Dubbla slutrör ø76mm (Monteras som sats) 784706 3995:- Extracktor frågade jag om och väntar svar.. Pierre |
|
|
Pierreg har du fått något svar angående extraktorrören till 540 feken |
|
|
Supersprint har inte till E34, och ingen annan heller vad jag kan finna, har kollat med USA också dom kände inte till några till 540 E34 tyvärr. Vill minnas att det är grymt trångt på E34'orna. Det är svaret från Beast power... Dom säljer många fabrikat.. Blir nog inga headers för mig.. Blir rostfritt me racekattar från Pure Pf.. Dom använder sig av Ferrita prylar. Pierre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.