|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Ok, har alltid trott att det vart bättre på 325 än 320. | |
nxv |
Jag tror jag har en 325im, men det är en 87:a, den har svart innertak, kjolar och andra fram coh bak spoilrar. diffad bakaxel och dimljus fram m.m. den är diamantsvart. Eller är detta bara nån "fejkis" |
|
Pär:an: Hela karossen behöver knappast byggas om för att få 88- look. Inte inredningen heller... Men alla gör ju så klart olika. Jag har en helt rostfri 89 med stora M så det är bara att plocka delar... /Johan Min bil: Länk HRE H&R ACS Arqray |
|
|
Johan99: Nä, men missförstå mig rätt. Inte hela karossen i den bemärkelsen, men ska man göra en IM (Läs:Stora M) av en vanlig så krävs juh att man byter allt det som skiljer sig mot en vanlig, som du själv tidigare i tråden beskrivit. Fast är man bara ute efter "IM-look" utvändigt är det ju en annan sak. Då är det bara lite plast som ska monteras. Men inget att diskutera... känner på mig att både du och jag är inne på samma spår ändå :) Lycka till med ditt bygge! (Letar Äkta 15" BBS Split x-eker till min 325IM-90) |
|
|
Pär:an: Ja du har helt rätt. Jag menade IM look när jag skrev äkta IM :-/ Tackar och lycka till med din bil också! :) /Johan Min bil: Länk HRE H&R ACS Arqray |
|
Eilerto |
Hej jag har en svensksåld 325im av 89årsmodell och måste säga att de där med färgerna stämmer dåligt. min är Royal blau met. och den är original så när som att fälgarna är bytta och inredningen kommer från en alpina b6 tro ja den hette. Eliasson |
| Eilerto / Den kan vara omlackad. | |
Eilerto |
jo de är juh visserligen sant men isf ha dom vare väldigt seriösa. Du vet lappen under huven där färg koden står så heter även den royal blau met. just i denna stund är min m20 motor snart ett minne blott håller på att ska byta till en m50 snurra har snart rivit allt är ganska jobbigt men vad gör man inte för att få mer hästar : ) Eliasson |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.