|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad det finns för tjocklekar till s maskinerna? även volvos ska ju passa.. finns det brickor som e runt 500? o en bit över...? annars får det bli caps... Mvh | |
|
500 vad? Original finns mellan 3,00 och 4,25mm, Volvos finns lite tjockare men jag kommer inte ihåg om det var över 5,00mm. _______ //Niklas |
|
|
Sorry..va lite trött... menar just 5,00 mm..=)) får väl ringa volvo handlaren o kolla..=)) men då vet jag att orig finns bara upp till 4,25... Mvh |
|
|
Ska även passa från nån Fiat. Dom ska ha tunnare brickor än orig. Volvo har bara ner till 3,50 om jag inte minns fel. Om inte jag är helt ute o cyklar har jag för mig BMW hade grövre resp. tunnare än det du skriver Koni. :/ |
|
|
Snubblade in hos en volvo handlare idag.. dom har som tjockast 4,50... har beställt caps nu så jag klarar mig med vanliga brickor ur sortimenten..=)) Mvh |
|
|
Om man köper shims sortimentet från BMW får man mellan 3 & 4,25mm. Volvos finns upp till 4,90mm. _______ //Niklas |
|
|
Koni: ofan.. 4,90 hade jag ev klarat mig på.. men hade vart gränsfall.. då måste säljaren inte vetat vad han snacka om.. han koll ai sin dator o sa att 4,50 va tjockast..? men men... nu ere försent ändå.. har betsätt caps nu... |
|
|
Kollade i volvo sortimentet vi har på jobbet och där fanns då fack till 4,90. _______ //Niklas |
|
| Jag köppte 2,95 till min m3,ska finnas ner till 2.00 enligt reservdels killen på bmw. | |
|
Satsen på BMW är mellan 3,00 och 4,25. Men lösa finns det visst som Fredde75 skriver ner till 2,00. Länk _______ //Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.