|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för material i innertaket på de bilar med svart sådant? M3orna har ju tygtak men M-technic-innertaket (eller vad det nu kan heta) vad är det i för material? Har bara sett det i nåt plastaktigt material. ///BMW - Was sonst! | |
|
På dom nya bilarna med svart innertak heter det väl Antracit? --- King of the road |
|
|
Ok, men det var bara E30-modellen jag var ute efter. Finns ju både med riktigt tyg (svart) som i M3orna och det jag undrade var om det finns tyg i vanliga e30 också eller om det bara är det "plastade" tyget? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jag har tyg i min som jag sedan har sprayat med svart tygspray BMW FOREVER |
|
| I dom äkta 325IM (M-technic) E30 sitter det svart tygtak... | |
|
cbrkungen: Har funderat på att färga mitt, men hur blir resultatet?? Blir det flammigt, eller blir det helsvart som det ska vara? MVh//Alex |
|
|
cbrkungen Hur blev ditt efter att du sprayat på med färg? vilken typ av färg har du använt?? Länk |
|
| Lite offtopic kanske, men jag har lackat dörrsidorna med svart vinylspray, det blev hur bra som helst. | |
| Hehe... jag måste ta tillbaka mitt påstående... är inte tygtak i IM... har nog blandat ihop det med någon av de andra bilarna man haft ;) | |
|
Pär:an: Så i din är det det plastade tyget? Har bara sett det plastade i icke M3or. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Är de nån som kan fixa bilder på färgat innertak? oxå på färgade dörrsidor? Mvh Emil |
|
|
JohanE: Japp, i min 325IM-90 sitter det "plastade tygtaket". By the way, någon som kan tipsa om vad man ska lacka hatthyllan med för typ av färg? Den är nu grå och lite "solkig" och solblekt och jag tänkte lacka den svart, |
|
|
Haft problem med datorn... Mitt blev kanon, Inget flamm där inte. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad färgen heter men jag köpte den i en hobbyaffär (Tumba Musik & Hobby) som inte har nån butik längre. Jag skall försöka att komma över vad färgen heter. Jag har ett innertak till en touring om nån vill ha. BMW FOREVER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.