|
|
|
|---|---|
|
Hur vet man med säkerhet att det är fördraget för cd-växlare? Om inte så ska jag köpa en adapter för att kunna använda min gamla Sony växlare. | |
| Där borde ligga kablar i bagaget, lyft under mattan och titta. Sen borde där finnas lågnivå kablar framme vid stereon också. | |
|
Juniper: Vad har du för bil? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
På min E46a fanns det fördraget fastän jag INTE beställde tillvalet "förberedelse för cd-växlare" när jag beställde bilen. Jag tror kablaget alltid finns där, men att förberedelsen lägger till ramen för montering av växlare + den annorlunda utformade panelen (som jag ändå har iom att jag har navi). Men det enda säkra sättet att titta är att ta bort vänstra panelen i bakluckan och leta efter kablarna. /bfg |
|
| Jag har 523IT -99 och det finns inte fördraget för växlare.Så jag beställde en adapter istället. | |
|
Hur ser det ut på E38 har ju en 735 -97 på G och den har ingen CD utan det i Tyskland väldigt populära mediet bandspelare. Hur stora är chanserna att det är förberett för cdväxlare och oavsett vilket hur mkt jobb är det att få allt och fungera? Om det inte är förberett vad har jag för alternativ, egentligen hade jag hellre sett en digital lösning OM den kan integreras snyggt och kan fås att fungera mer eller mindre med den befintliga stereon Bilen är utrustad med stereon som heter: 676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM (eller är detta bara högtalare?) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.