|
|
|
|---|---|
|
Undrar vad den här låten heter som en kille hade gjort om BMW E 46 Coupé? Den går liksom såhär: Dance? Would you dance with me all night? Man ser varvräknaren och bilen ute på en äng? Någon som vet vilken jag menar? Tacksam för svar! MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
| Apollo - Dance har jag för mig den heter :) | |
|
Tack så mycket!! :D Äntligen ett svar ;) MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Jepp måste vara den låten.. .Guldlåt när den kom ut =) |
|
|
Japp..det var den :D Tackar :) MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Grizzli: Du lär ju inte veta hur bra den var när den kom ut. du visste ju inte vilken låt det var nu. Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
| Det var väl ändå "Spajjs" som gillade den när den kom ut, inte "grizzli"... | |
|
Vad snackar du om Jonas? :P MVH//Anton |
|
|
"Tack så mycket!! :D Äntligen ett svar ;) MVH//Anton" Var inte så svårt.. jag gjorde filmen så.. jag bör ju veta vad låten heter också :) |
|
|
haha..jaså det var du? :D Kan du länka till den igen på denna tråden? :P MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Jag trodde ni menade riktiga DTM-filmer :( Ingen som har såna på lager nånstans? |
|
|
"Jag trodde ni menade riktiga DTM-filmer :( Ingen som har såna på lager nånstans? " - beror lite på vad du menar. Menar du dtmpower.net's filmer så har jag alla liggandes på hårddisken hemma. har dock inget internet än så länge, men skulle lev. idag. Grizzli: racemovie.mine.nu sök på idge. |
|
| Nja jag tänkte mer på såna från Deutsche Tourenwagen Meisterschaft :) | |
|
Okej..tack MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.