|
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
Kan man göra beställningar hos importfirmor så d tar hem och regbes bilen åt en? Några som vet någon bra i Sthlmsområdet? |
|
Ja, det finns företag som gör det.Men om jag vore i dina kläder så skulle jag inte anlita någon sådan firma utan själv åka och hämta hem bilen. En kompis till mig har jobbat på ett sådant företag och det var en seriös firma, men....jag skulle aldrig anlita någon för det, efter har hört polarens historer. |
|
Robert.O |
Instämmer med föregående talare,,, Vad är du på jakt efter ? R |
netsix |
Jag kan kolla med mina kontakter i tyskland. Vad söker du? /netsix |
En välutrustad 525 eller 535 som får kosta max 45 papp reggad och klar i swe. |
|
BeeMWe....för de pengarna är det nog svårt att få en egen import att löna sig eftersom det kostar 8-10' att göra själva importen av bilen. Jag kan ha fel i det enskilda fallet...men generellt tror jag att mitt råd är korrekt....eller vad säger du "netsix"? Simon |
|
Jo antagligen... Vi får c vad som dyker upp på marknaden här i SWE. Mycket skitbilar här märker jag, kollade på en 535 som var i toppskick enligt annonsen. Det var fan den skabbigaste bil jag sett. |
netsix |
Får det bara kosta 45.000:- är det inte värt besväret att importera en bil utan då kan man hitta bra ex här hemma i sverige. Tyvärr betyder toppskick för en del ganska risig för andra. Kolla runt lite på bilfirmor oxå för det kan finnas någon inbytesbil dom vill bli av med snabbt till vettiga pengar. En 525 eller 535 skall inte vara svårt att hitta en fin i sverige. Jag skriker till på forumet om jag får en förfrågen på en sån i inbyte. /netsix |
sjysst :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.