AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.103

Milen, kan de stämma?

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Länk Den bör vara ett fynd i så fall...
Låter lite skumt, men inget är ju omöjligt.

"31 mil på 15 år"

// DZL_PWR
Keep on keepin' on!
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Fynd o fynd....beror som sagt på det verkliga skicket INTE på miltal.

Men visst,ser ju helt klart lovande ut...Men JAG skulle ändå titta efter en BMW med kamkedja för dem pengarna ;)
Förhållandevis slö vagn,jämn gång visserligen, men skillnaden mot en 318i är inte så stor som man kan tro.

Kanske lite grinig nu,men f-n vad jag ogillar kamremsbilar...nästan sjukligt :)))

Mvh Janne.
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Jo, eller har den rullat utan h-mätare... Rem är inte så farligt, jag har bytt många remmar på M20 o M40, på mina M40 byter jag varje år, går på 3h med lite trefemmor som paus... Men visst, kedja är underhållsfritt
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Måste säga att det är ruskigt tröttsamt med alla såna här spekulationer utan konkret fakta! Har någon kolla upp bilen? Eller är alla låg milade gamla bilar skruvad?

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
li
1.959
liste
535i -89
Jag tycker att man kanske är lite VÄL skeptisk ibland. :-)
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Man får väl vara skeptisk, jag har grön-bruna ögon, inte blå... okej, håller med om att man ska kolla, kanske ska kolla, ska till Växjö till helgen.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Visst ska man vara skeptiskt, men starta en sån här tråd utan att ens ha talat med ägaren eller kollat upp bilen så är det att gå för långt tycker jag!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Vad är den statistiska chansen att en 16år gammal BMW är mätarskruvad? Mer än 50% skulle jag tro... ;)
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Abbe>>>Tja...När man lagt ut en bil till försäljning på nätet så finns alltid chansen/risken att det spekuleras "hej vilt" om miltal och annat också,ingenting att bli "upprörd" över tycker jag.

Om jag varit försäljare hade jag tyckt det varit bra med lite uppmärksamhet på annonsen...Alltid är det någon som ser den nu och han/hon får ett ökat intresse för vagnen ifråga.

Mvh Janne.

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Klart som fan man har rätt att spekulera! Jag har inte direkt påstått att den är skruvad, jag bara undrar, får man inte göra det heller nu längre?

Med tanke på att den är faktiskt gammal och att den är faktiskt offentlig, man får väl ha sina spekulationer, tycker jag.

Jag vet att det är mycket lätt att milfuska med gamla bumsar, därför spekulerade jag.

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jag tror det finns många 325:or likt min som har gått över 30000 mil. Jag har kört 9000 mil på 4,5 år. Å jag kör ändå inte sådär jättemycket. Inget jobbpendlande. Så om en 89:a har gått så lite som 9000 mil så har den verkligen gått lite! Å då måste det finnas goda skäl för det som borde kunna styrkas genom att se i gamla papper.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.