|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte höra om man här i Sverige kan testa att köra sin bil i lite högre hastigheter (lagligt) någonstans? Eller måste man leta sig ner till Nürburgring för det? Kan väl tillägga att motorvägen en fin sommarnatt klockan 03.00-snåret ligger nära till hands, men det kommer inte bli av. | |
|
Varför kommer det inte bli av?? "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Ringen är nog kanske inte det bästa stället att testa varken bilen eller höga farter. Där bör man vara försiktig och endast "testa själva Ringen". Det går inte så himla fort i km/h räknat... På väg till Ringen går det dock alldeles utmärkt att fläta på - Autobahn! :-) Mvh / Micke R |
|
|
Tagge>> Nja, är väl för feg antar jag. Vill INTE bli av med kortet nu när jag köpt bil och allt :-) Fast man vet aldrig iofs... |
|
|
nattliga räder i en bmw.... det är kul! 235km/h malmö-lund en sen sommar natt i en 528i-97. det var fint.... ich liebe BMW! |
|
|
Ett bra tips en vindstilla natt... Öresundsbron. Jeppe |
|
|
- Jesperado. Jag kan rekommendera bron även en augustikväll med Kenneth & Knutters: "Ge mig Fri fart, Fri bensin - ett friare liv med en större maskin!" på stereon och dubbla motorvägsfarten på mätaren! MOOUOUUHAHAHHAHAHAHAHAhahahahahahaa!!! Biverkning: En och annan Opel-åkare funktionstestar sina helljus vid passage... ;-) Mvh / Micke R Vita Grenrör - Röda Ändrör! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.