|
|
|
|---|---|
|
Jaha så var man och jobbade i Mönsterås i Lördags och vad får man se? Jo det mest håriga jag skådat. Skulle precis köra ut från statoilmacken när en 740 med feta fälgar och rejäl sänkning dundrar fram precis framför vår bil. Han håller på att köra på en tant på cykel men lyckas väja genom att köra genom refugen, sedan kommer en stoppskylt där E22:an börjar men det skiter han i och lägger upp ett feteställ med paddan för att sen kicka bumsan vidare ut på vägen. Vi sitter i bilen med ståpäls när snuten 10 sekunder senare kommer i en jävla fart efter Beemern.....en v70 som gick ganska ok =) När vi sen kör ut på E22:an ser vi bara ett stort rökmoln efter 740:n eftersom han genar över refugen även där. Om farbror blå fick tag i honom vet jag ej men föraren i paddan väckte sjuka känslor hos mig =) Der schönste Wagen von allem | |
|
Måste ha slagitsönder bilen om han genade över refugen. -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Det var ingen upphöjd refug utan markerad på vägen, kanske ett annat ordval varit bättre men nu förstår ni vad jag menar =) Der schönste Wagen von allem |
|
|
Aha -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Undrar vad han kan ha fått för straff för allt han gjorde. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Ja jag vet inte hur det gick som sagt men det bör väl bki ett fängelsestraff för en sådan förselse. Jag vet inte heller om han bara blev jagad för fortkörning eller om det var nåt annat brott inblandat. Det konstiga är att det inte står nånting i de lokala tidningarna om detta på internet. Der schönste Wagen von allem |
|
|
Ja, det var skumt. Det måste i alla fall ha blivit ett ganska så hårt straff. Föraren kan ju ha varit påverkad av knark eller ngt. Man vet ju aldrig. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Baader-Meinhof Wagen: Jag har för vana att lyssna på polisradion på jobbet i Göteborg när tillfälle ges och skulle de skriva några rader om alla sjuka trafikanter så skulle nog Göteborgsposten bli med ytterligare en bilaga... Det händer mycket mer än man anar där ute! Vanligtvis vet jag om vad som pågår och var och vilka och vilken bil med vilket nummer som jagas några timmar innan de når ut i media. Mycket tillfredställande kan intygas Att man sedan har örnkoll på var de är och var lasern håller hus är bonusrunda. |
|
|
Låter som något Aftonbladet glädligen skulle skriva om. Kan se det framför mig - 'Knarkkung i Göteborg kör redlöst över refuger i dyr lyx BMW'! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Seven_: Precis! De har verkligen inte något bättre för sig än att skriva en massa gojja. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.