AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
935

Lampor i grillen?

Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Hejsan satt och funderade lite smått här och kom fram till att typ sätta några dioder eller typ neonlysrör bakom grillen kanske vore en kul grej...men känns ju lite fjortisraggare, men kanske är de jag är! vad tror ni andra om de förslaget ? eller har ni något annat kul billigt jag kan hitta på att göra ?
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Njaee är min personliga åsikt...Då är det snyggare med parkeringsljus i blinkersena fram(Usa ljus)eller i spoilerljusen.Man köper billiga lamphållare(2st) med kabel för en hundring på Mekonomen.Men är du sugen på neonljus så ska du självklart pröva har sett ngr som har det i grillen.

mvh
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Inte helt nej från första åsiktsmakaren i alla fall...har ju inte själv sett hur de ser ut men de kanske kunde vara snyggt. Något neon under blir de i alla fall inte...men vill bara göra något kul och skapligt billigt inför sommarens bmw glidning.....jaja mer förslag tack !
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Äh, skippa allt bling-bling om du vill väcka seriös uppmärksamhet och beundran. En 'tokputsad' och diskret stylad bil (lagom sänkning, snygga fälgar, eleganta montage av stereo och ev. navi/bildator, kanske 'angeleyes'...) lockar många fler beundrare än fjortis-attiraljer som neonljus och blålysande spolarmunstycken!

Just my 5 cents....

/// Gunnar E.
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Hej igen, ingen mer som har någon åsikt om de jag hade som förslag...annars kanske de vore snyggt med två små lyktor och byta ut gallret framför till silvrigt istället för svart?? men något kul måste ni väl ha på lager som man kan göra för en billig peng, menar sänka den och byta fälgar blir jui nte direkt billigt!
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Polering och 'tokputs' är i alla fall inte så dyrt, bara konditionskrävande....

/// Gunnar E.
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Ingen som vill klaga mer?? alltid kul med bra ideer och har kommit på att lampor i grillen inte var en sådan! men nu måste ja göra något annat billigt...
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Själv tyckte jag att det va tråkigt att ha två hel-ljus som ingen fick se tända så jag införskaffade två lamhållare för parkeringljus och borrade i på ovansidan av strålkastaren. Ser riktigt snyggt ut när det lyser svagt i dom med. Speciellt när man på dagtid kör med parkeringaljus och dim-ljus. Än så länge värkar jag dok vara ensam om att ha detta! (kan ta en bild och skicka till dej om du är nyfiken på hur det ser ut)

Mvh.

//Subidius
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Jade får du gärna göra....
273
Pärlan
BMW 523i -96
Kanske låter detta knäppt men jag tycker en bil som är helt orginal, välputsad, hel och omskött känns genuinast och därför väcker min uppmärksamhet mest.

100% orginal är sällsyntare än stylade. :)

Min E39:a är helt orginal och har t.o.m. 9 st likadana (orginal) BMW-fälgar från fabriken. + all nybilsdokumentation sedan ny. Bl.a. fakta om skinnkvaliteten, testprotokoll mm.

Sånt fångar min uppmärksamhet. :)

/ Jonatan

BMW - För att det känns rätt!
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Oset_olholm: Min dator har mer eller mindre havererat, men jag ska kolla om jag kan låna en kompis kamera här snart så jag kan jag skicka biderna. För enkelehtens skull kan du väll sriva din hotmail i ett inlägg?

Pärlan: Tur att alla inte har samma smak :P

//Subidius
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.