|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det var några härifrån på den lagliga streetrace i Jönköping igår? Det var några M3 nån e30 och e34:or som körde. Sen var det många några amerikanska riktiga muskelbilar med i farten! MvH Bmw 4-ever | |
| jag var där en sväng, lite dålig plats, man såg ju typ ingenting. Sen krånglade utrustningen, så man fick vänta. Lite flopp tycker jag! | |
|
vi stod efter motorvägen så där så man riktigt bra. Visst man missade själva starten men inte mycket! MvH Bmw 4-ever |
|
|
nibban körde inte du? MvH Bmw 4-ever |
|
|
nej jag körde inte, Surt om nåt går sönder! Som den blåa S2:an som brännde kopplingen =) så går de när man leker (mohaha) Skämt å sido! Jag vill inte riska nåt! Mvh Niklas |
|
|
Vilket jäkla skämt... Fanns ingen kontroll på publik i överhuvudtaget... kaos.. Dock gjorde ju arrangörerna sitt bästa... Tacka vet gamla hederliga (olagliga) racen, där sköts det väldigt snyggt: Länk Obs ej samma arrangörer som blackrace... Lite skillnad på ca 50 pers i bubliken o 2000 personer.... _______ /Chrille |
|
|
förstår mig inte på folk, är dom så jäkla dumma i huvudet eller? Men det är ju så, många var inte helt nyktra och då blir det så! MvH Bmw 4-ever |
|
| läste att det blev inställt p.g.a för många åskådare... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.