|
|
|
|---|---|
| surfade lite på mobile och hittade denna Länk | |
|
Den har varit till salu där i mer än ett år om jag inte missminner mig. Har en känsla av att priset avskräcker en hel del... /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| men 530hk är inte illa ..om det är sant förstås | |
| det interesanta är också att bilen har en multiratt. har ni sett en multieatt på en Z3? | |
|
Z3c, märkte också det! De skulle va något! // Pantzare |
|
| men om man kollar på bilen så ser den ut att vara helt orginal förutom fälgarna | |
|
Men bilderna är pyttesmå och säger ju egentligen ingenting om vad som uppenbarligen finns under skalet. Kimmos gamla kompressormatade M Coupé är ju snarlik exteriört men är ju allt annat än original under huven... Schysst med multiratt iaf! /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Texten säger ju ändå en hel del om vad som är gjort med bilen, men tyvärr inte så mycket om motorn - som sagt... Mkt fin bil annars! | |
|
Hann tyvärr inte se bilen innan den togs bort från mobile =( Men jag vet att på falkenberg körde dom en röd M-coupe som safetycar en gång för länge sen när jag var där. Det var rätt många år sen. /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.