|
|
|
|---|---|
|
Jag har monterat på mina 17" oz futura fälgar på M3an.. fälgarna kommer ursprungligen från en 5serie men dom är avsvarvade 5mm på centrumen samt att dom är bara 8.5tum bak. Nu till saken,som jag misstänkte så tar dom i lite i skärmarna vid sväng samt gropar.tänkte valsa ut dom så att den vinklade plåten plattas till,det borde väl räcka? | |
| vik ner det och skär bort så slipper du att det fastnar skit bakom oxå, det hade jag gjort | |
|
hade samma problem men efter 4mm avsvarvning samt valsning av bakskärmarna så tar det aldrig mer i ;) /// mstrutsen |
|
|
Gjorde samma sak som mstrutsen på min f.d. 750. Tog heller aldrig i mer efter det. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Okej! hur mycket valsade ni? plattade ni till kanten bara eller? lämnade ni in den för valsning eller gjorde ni det själv å isåfall hur då? Här i stan ska dom ha 1000kr för båda sidor.. |
|
|
Pyntade oxå 1` på skanstull däck och de ordnade detta på 30min ungefär..valsade bara där det var avskavd färg och han valsade tills det blev platt kan man väl säga. /// mstrutsen |
|
| aha! har bokat tid till nu på fredag,så ni får väl höra hur det gick sedan.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.