AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.906

Var lämnar man in sin BMW på service runt Eskilstuna?

vi
12
viola
BMW M5 -92 BMW 318i -02
Ni som har BMW i Eskilstuna, var lämnar ni in era bilar på service? Kan ni rekomendera någon bra verkstad ?

viola
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Är visserligen inte från Eskilstuna men tittar man på bmw.se så finns där Länk
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Oj, fel länk
Länk
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Serva själv, det e bäst!!!

Du behöver inte vara ingenjör för att byta olja, filter, luft filter mm på en bil!

låt dig inte bli lurad av verkstäder....

BMW M-POWER
Ta M-Bilar det är säkert det dyraste alternativet, men du slipper å andra sidan att bli blåst. Att serva på en aukt. BMW verkstad är värt många sköna kronor.

Keep your distance!
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Viola, Eskilstuna Speedshop kan jag rekommendera, dit tar man sin märkesbil när man tröttnat på de Auktoriserades priser samt i många fall dåligt kunnande, du blir inte besviken jag lovar, hälsa meken att du fick tips från killen med den kastanieröda 323E21an.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Viola: Toms garage tyckte jag verkade seriösa och trevliga. Några unga grabbar som har det. Vita pengar där. Ligger utmed Malmköpingsvägen.
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Toms motor är bäst på just motorer och renoveringar av sådana till Bmw, har fått tips genom M-bilar själva. Det finns få som kan mer om just äldre Bmw maskiner och även nyare kanske?? Vad jag vet är det vita pengar på Eskilstuna Speedshop då man alltid får kvitto, eller var det en peak Stavros?
vi
12
viola
BMW M5 -92 BMW 318i -02
Tack för hjälpen. Nu har jag några ställen att välja på.

viola
Visa användare
249
Fredro
328i Touring (E36) -96
329iS Turbo (E30 M-Tech2) -90
Tibs-bilservice vid ford Motorcentralen har alltid varit trevliga och duktiga och inte tagit några jätte-summor....

// BMW 318iS // Fredro
TIBs är en mkt bra allbilsverkstad som kan varmt rekomenderas
( kan även nämna att tidigare var det så at när man lämnade in bilen på vissa "närliggande bilfirmor" kunde det mycket väl vara TIBs som gjorde jobben p.g.a. arbetsbelastningen just då...)

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Frifart: Nejdå det var vita pengar den gången jag var där iaf.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.