|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
| Avundsjuka? Tror de flesta tänker mer på de skyhöga försäkringspremier som M-bilsförare och andra BMWägare får betala, pga liknande idioti. | |
|
Ska inte prata för alla nu, men jag tror att de flesta BMW-ägarna (i alla fall de jag känner till) är nöjda med sina bilar som de har och säkert är det en del som kommer att köpa en M5 E60 längre fram i tiden. Jag tycker att det är synd att en bil förstörs på ett sånt sätt och jag vet att det finns många som tycker likadant. Jag är nöjd och tycker om M5 E34-modellen så varför jag skulle vara avundsjuk på någon som har M5 E60. Det vore ju extremt löjligt. Har aldrig varit avundsjuk på någon person som har en speciell bil utan istället varit glad för dennes skull. Om någon då skrotar en sån speciell modell så tycker man ju att det är tråkigt, men bara för det så ska man inte få någon "avundsjuksstämpel". Det är i alla fall min åsikt! Finns faktiskt många poeter på forumet som kan vänta mycket vad folk tycker till något helt annat. Det är inte konstigt att trådar spårar ur som de gör! //Schnitzer |
|
|
Ska stå "vända" istället för vänta! Sorry.... //Schnitzer |
|
|
Om nu denna tråd är så pinsam, varför göra den aktuell igen?! |
|
| Någon som vet var denna M5 tagit vägen och vad som hänt ? | |
|
Highway Star: Fabrikat: BMW M5 Fordonsstatus: Avställd (2005-07-22) (ägs f.ö. av en privatperson, är den möjligen inne på Bmw på riktning kanske??) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| hade jag kört bilen hade det varit svarta spår i hela norrköping! klart man leker med en sån bil varför köpa en om man aldrig ska köra i över 110kmh??? då kan man ju köpa en skoda felicia lr nått annat skit!!! | |
|
Bara för man har pengarna till att köpa en sådan bil så kanske inte alla vill sätta "svarta spår" i hela norrköping. Om man dessutom har de pengarna kanske man invesertar i att hyra en bana någon gång. Givetvis är det större problmatik om det är sönerna som lånat bilen, man lånar väl inte en m5 och frågar sen om vi kan hyra bana med för vi ska köra skiten ur bilen. Men att alla vill köra som galningar i stan tar jag för givet itne är allmänt vedertaget. Därmed inte sagt att jag kör fort ibland, så ingen moralpredikan. |
|
|
bmw x2: Hade jag köpt bilen hade jag tagit det relativt lugnt med den, särskilt i innerstan. Ser man något nöje i att sätta svarta märken överallt finns ju bilar som är mycket mer lämpade för det att tillgå till en billig slant, exempelvis volvo 142. |
|
|
Rolex: Den kommer nog ut till försäljning framåt sommaren ska du se. |
|
|
Rolex: Den kommer nog ut till försäljning framåt sommaren ska du se. |
|
| Någon som hört vad som hänt med bilen sen sist? | |
|
Avställd 22/7-05 mvh |
|
| Dutta, Såg det. Skulle vara kul att veta om, och när den hamnar på vägarna igen.. | |
|
Enligt producent nr. så äger Bmw Sverige bilen, gissar att den kommer bli donatorbil. mvh |
|
| Dutta: Men den står ju skriven på en privatperson nu? | |
|
Trodde producentansvarig var ägaren och numret är Bmw,s men bilen kanske leasas eller så har jag väldans fel ;) mvh |
|
| Dutta - Du har väldigt fel. :) | |
|
Anders N>> Berätta jag är i idel röra!!! :) mvh |
|
|
sallepwr: Du vet säkert mycket väl att dom inte förtjänar en spänn i ersättning för den här olyckan !! Sätta ett par 18åringar bakom ratten på en sånn där bil är inget annat än vansinne ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.