|
Sida 7 av 10
|
|
|---|---|
| Bong: låter även som en 18-åring som skrivit mailet.. :P | |
|
Hehe blev omkörd o frånåkt av den där M5an på E4 mellan Norrköping-Linköping för drygt en månad sen. I kupén satt en handfull snorungar med keps. Fort gick det... betydligt fortare än de 110 som hastighetsbegränsnigen anger. Om nu ryktet stämmer och det är så att farsan lånar ut den där M5an till samma snorungar som tidigare krockat en M3 E46 på liknande sätt är det fan sjukt. En stor anledning till att tråden har haussats upp är självklart att bilen är så ovanlig som den är och att förarna av den var unga och inte ens ägare av bilen. Inte så jävla konstigt eller ? |
|
|
Snorungar...... Herregud, vem ger dig rätten att klassa en mänsklig individ efter sin ålder.. eller hur snabbt han kör... eller VAD han kör. Kanske det som fick dig att kalla dem "snorungar"???? Har du aldrig kört (citat): "betydligt fortare än de 110 som hastighetsbegränsnigen anger"? Isf tycker jag synd om din M-roadster som lika gärna kunde vara en 1.9a eller nått annat tråkigt, för man får ju bara köra 110.. |
|
| Är vi säkra på att IF letar köpare till bilen? Den är ju tokslut ... Bakaxel, framvagn och motor har ju gått ... | |
|
"Snorungar...... Herregud, vem ger dig rätten att klassa en mänsklig individ efter sin ålder.. " Dom hade ju keps :P |
|
|
Haha, "Dom hade ju keps :P" Gubbar har väl också keps... iallafall gubbar i trafiken... Det finns alldeles för lite fördomar i vår värld, LEVE FÖRDOMARNA! /Henk |
|
|
Bmw Jesus: Hur vet du att IF letar köpare? Vet du vad dom begär? MVH / Jacob |
|
|
Jag körde en BMW 545 årsm 05 senast igår, och att få sladd med en sådan ur en rondell kräver oehört hög fart, förstår knappt hur man vågar köra så fort bland trafik. Eftersom ägaren känner bilen bättre än jag så har jag åkt med han å verkligen känt på den otroliga väghållningen å kraften i en sådan bil! I detta fallet måste man vart väldigt klantig och oförståndig, det blir nog en dyr självrisk. :) |
|
|
Har inte fått chansen att köra M5e60. Man jag skulle inte tro att man behöver åka speciellt snabbt för att få sladd med en bil på över 500hk. Koppla ur allt vad anti-sladd och anti-spinn heter. Trampa fullt på tvåans växel ut ur rondellen så händer det nog saker. (Om det gått fort eller inte i detta fall vet jag inget om.) |
|
|
En krockad M5. Inga skadade. Det sistnämnda är det absolut viktigaste. Sedan kan det diskuteras om man ska låna ut eller ej. Men jag tycker denna tråd bör låsas / deletas då den inte tillför något värde. Är lite "Hänt Extra" / "Se & Hör" kombinerat med någon konstig avundsjuka. Tråden hade inte blvit lika lång om en krockad utlånad E23 BMW 745i... |
|
|
Nja avundsjuka o avundsjuka. Jag hoppas verkligen att dom inte får ut ett öre på försäkringen. Har flera anledningar till mitt påstående. - Höjd premie på M-bilar (som att den inte redan är tillräcklig). - Dom har haft bilen till att tokköra mot andra bilar. - Dom har uppenbarligen inte varit ens nära att hålla hastighetsbegränsningen. sallepwr... vem fan sa något om att jag höll hastighetsbegränsningen då. Jag sa bara att de blåste förbi mig. OCH... särskilt mogna är dom inte för då skulle de inte överskrida hastighetsbegränsningen i tätbebyggda områden eller?? De hade för fan bara tur att de inte brände rakt in en busskur eller folk. |
|
|
Avundsjuka, klart man blir avundsjuk. Ska man bli överkörd och ihjälkörd så vill man ju inte bli det av någon liten billiga Fiat eller Skoda. Nä, blir man överkörd en dag när man är ute och går så ska det vara av något dyrt och fint, en M5a, Ferrai eller Hummer, annars kan det vara.... |
|
| HAHA ! Frågan är om man kan bli ihjälkörd av en Fiat.... | |
|
Även MB-folket har en tråd om det här: Länk Verkar ganska så känt nu! //Schnitzer |
|
|
Länken är från sidan 3 (sorry). För de som vill läsa hela tråden kan gå tillbaka till sidan 1. //Schnitzer |
|
|
Svenska Jantelagen gör sig fruktansvärd påmind här på denna tråd vilken förövrigt inehåller den största skit jag nånsin läst här på autopower. Inte alla inlägg men de flesta. |
|
|
Ojoj, tråkigaste och meningslösa tråd som jag läst på länge! Vartannat inlägg andas avundsjuka så att det kokar över! Någon som hört denna visa:? Sköt dig själv o skit i andra, på denna vägen skall vi vandra |
|
|
Rolex* Vad hade du väntat dig? Men publik drar den, nästa 17000 visningar. Inte många trådar som slår det! |
|
|
Sigdarve: Hur många som läst en tråd har ju inte mkt att göra med hur avundsjuka de är som skrivit i tråden. |
|
Conan99 |
Det är själva kepsen som är farlig Conan99 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.