AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
55.632

Nya M5:an i Singelolycka.

Sida 10 av 10
Gratis bil eller inte - erfarenheten och kunskapen saknas ändå hos nyblivna körkortsinnehavare.

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
Fi
27
Fixer
325i M-Sport Sedan -02
M.a.p. alla "fartglada" bilägare.
Hur många av er bilägare har inte "ngn gång" gasat på föör mkt m bilen, trott/tänkt.. att detta fixxar jag, och det HAR ordnat sig...???
Men innerst inne tänkt efteråt att...."FAN"....
"THIS WAS CLOSE"........ÄRLIGT.???

Jag e ingen gasglad "18-åring" (men, ...har som alla andra "äldre"..hrmm... här gillat, provat o förundrats över farten/adrenaliet...i vår "ungdom" =)

Litar man på en människa, menar....litar man på ngn...så litar man på denna??...Oavsett bilpris.??

Men...har man MKT cash ...så blir väl lånet av en Toyota Corolla jämfört med lånet av en E55/M5.. ung. d samma med en medel swenson???

Väl bara bull o jämföra priset på en bil med utlånandet, bara fråga om trust.

Folk som craschar bilar???, kapitalförstöring!??!..hehe..sålänge det e på bekostnad av dem så vem f*n bryr sig??...seriöst?????? LOL

Försäkringsbolagen....öhh....vad gör dem....(förutom tar ut dyyyra premier....men ger i princip INGET betax),,,,vi betalatr skjortan t dem, o får nada tebax, det tycker jag suger väldigt, suuger grymt mkt!!

BooM

/Fixer

(som sagt, glad sommar på Er)

Något svårt se den röda tråden här men.. Hur menar du när du tror att en försäkringskostnad är på "bekostnad av dem"? På bekostnad av oss är nog mera riktigt, ju fler som tänker som du ju dyrare blir det för alla.
Om man nu inte gillar försäkringskostnader, varför inte strunta i att försäkra då, förutom trafikdelen? Alla vill ha men ingen vill betala...)

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.