|
|
|
|---|---|
|
Körde 530d touring för första gången igår (e60) vilken pinsam kvalite vad har hänt med BMW! knacka på intrumentbrädan, dörrsidan och för att inte tala om instegslisten så infinner sig en tunn plastig känsla och I drive vredet känns som a`la biltema mycket silverfärgad plast som ska efterlikna metall. Dock mycket komfortabel,snabb och skön att köra kul att leka med tanken om e34 skulle vara nytillverkad så skulle den iallafall slå e60 i kvalitetskänsla Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- | |
|
Bytte till E61 från E46 i våras och kan bara hålla med dig, min gamla 320d kändes som huggen ur ett granitblock jämfört med E61. Om det inte vore för den fina drivlinan och körkänslan i stort så hade man kunnat tro att det vore en mondeo eller passat. Sviktande dörrsidor, slarvigt dragen el, kondens i blinkers, billiga reglage, diverse mjukvarustrul mm. Jag tror att BMW tjänar extremt mycket pengar på dessa billiga byggen, men håller det i längden? Jag köper iaf inte nån mer om det inte sker en uppryckning. |
|
|
Nog stämmer det alltid! En Beggad E65 får det bli istället för en E61, som jag tidigare ansåg som det naturliga steget efter min E39T. E46/E39 känslan, som så många pratar om, det är bara att hålla med. Den finns inte längre! Har inte upplevt liknande i någon bil/modell som jag kört, vare sig från BMW eller annat märke, som E39/E46 har, solid är ordet! Btw. Den observante märker givetvis att "cost save" BMW numer har samma instrumentering i 1/3/5 serie! Lider Bayraren av samma åkomma som Volvo och Saab? Varför bygga en bil som kunden vill ha, när man kan tvinga dem att välja det vi erbjuder.................. |
|
|
dåligt av bmw...inredningen håller inte samma klass som förr... kände på värmereglagen i z4 och det var bara billig plast.. bmw får verkligen skärpa sig för dem är inte lika snygga som förut och har inte samma lyxkänsla som förr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.