|
|
|
|---|---|
ricjo |
Lade ut en annons här på powerbörsen i helgen. Satt länge o funderade på hur denna annons skulle se ut.... Lyckades till slut att få i hop en annons som beskrev skick och utrustning på min bil mycket bra!Har dock till min stora förvåning sett minst två andra objekt samma bilmodell som min, där de kopierat min annons rätt av,ändrat färg,mil m.m. E väl inte hela världen, men när deras bilar enligt bild ej ens har den utrustning som min har tycker jag det är pinsamt!!! Har folk ingen fantasi???? Mvh Ricjo |
|
Oseriösa annonser, annonser när folk skriver saker och ting som inte stämmer överrens med bilen går bort, direkt. Ja, instämmer med dig -pinsamt. |
|
|
Kopierar man rätt av och inte har utr.sakerna som står specade i annonsen har man inte alla hästar hemma.Bättre att försöka knepa ihop en annons själv med lite fantasi. Fast vissa har ingen fantasi :) mvh |
|
ricjo |
E väl inget o hänga läpp för men......Full m5 optik endast med originaldelar.....Så sitter det ett par billiga plastkopior till m-speglar som ej ens ser ut som original.....O den andra hade ej M5-optik överhuvudtaget, Till o med en dumsnut som........"jag" skrev olja bytt var 500 mil senast vid 3000 mil,min har nu gått 3087 mil. Annonsören skrev olja bytt var 500 mil senast vid 3000 mil,den hade dock enligt annonsen gått 12000 mil! Den bilen skulle inte jag vilja ha!!!! He he he....... |
|
Efterapning är bästa beröm! Men jag håller med, det är ganska pinsamt att kopiera allt, speciellt det där med oljan. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fick själv ett par "copycats" när jag annonserade förra våren och det var samma sak där att dom mer eller mindre kopierade allt ordagrant. Lite eget tankearbete kunde man väl förvänta sig... Men, som Erik säger ovan så få man väl se det som bevis på att ens egen annons var relativt bra skriven. ___ //Ulf |
|
|
V6 och fel effektangivelser, M optik resp M paket är ju standardfel folk gör. Pinsamt när de inte vet vad de säljer. Skrämmande att de inte bryr sig. -Phil |
|
|
ta de som en komplimang att de tar efter dej! ;) själv brukar ja kolla annonser å klippa å klistra å hålla på när ja ska knepa ihop en till mej själv, dock gör ja de för att få inspiration, inte för att spara tid... gillar speciellt annonser där de står "full M3optik" å när man kollar bilden så ser man ett par realcarspeglar med blinkers i...;) the sky is the limit! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.