AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.356

Fan mina föräldrar lånar min bil NU!

2:a gången dem lånar min bmw på 2år! Deras bil är på verkstad och dem lånar min nu ett par timmar framöver, morsan sa vi ska BARA in till stan och till mobilia !!Bilen får säkert nåt märke el nåt Hallå fan det finns trottoarkanter, bilar, stolpar ja allt möjligt i stan...shitt man sitter på nålar nu....Kan jag inte få en spruta nu så jag somnar ett par timmar?............

Mvh Dragolito

bmw jesus
tänk på att de finns bergningsbilar,plåtvärkstäder,sjukhus,och framförallt färgskilnad på ny lackade delar.... ;)
Och frågan är ju om det är värt att lackera om stötfångaren fram efter ett skrapmärke? Knappas =)

Vet hur det känns! Lånade ut min bil till en kompis igår, så att han skulle kunna hämta mig från studentbalen! Kvällen hade säkert blivit mer avslappnad om han hade haft egen bil.

MVH Erik
_____
Bilen Länk
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Lånar gärna ut bilen till tjejen,föräldrarna osv..Men någon yngling med bakåtvänd keps får ej sätta sig bakom reglagen hehee!!!!

mvh
Paap Reeder
Dragolito!
" ... klotet e´ snart fullt av gamla biljävlar i alla dess former ... men det finns bara två av oss snart 5 miljarder som är dina!... föräldrar ..."
MVH /// Paap R
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Paap Reeder: 6 miljarder e vi nu... =)
Paap Reeder
... okej stavros...helt rätt .... måste uppdatera mig.
.. man undrar ju vart det skall ta vägen. Kan klotet sjunka?

MVH /// Paap R
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Äääh, farsgubben är en av få som kan låna bilen utan att jag är orolig ju!
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
nr 1: Mamma tar bilen. Fickparkerar, skrapar fälg! Heeeela varvet!

nr 2: lånar bilen, fläktemmen går av p.g.a pumpen skurit. Stänger bilen och startar igen, kör 5 mil trots att "det luktade lite bränt".. Jag öppnar huven och där ser ut som fan fan. Vatten överallt och en smält rem ligger här och var.

vad har jag lärt mig? aldrig mer låna ut! Hyr en bil istället
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.