AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
735

Vad bör man ge? 523ia -99

Jag och min pappa har varit och provat denna några mil Länk
Den var verkligen som ny, inredningen var tipptopp likaså bilens yttre.
Bilen kändes också mycket fin att köra och vi kunde egentligen inte hitta något att anmärka på trots en noggrann koll.

Vad bör man ge, jag har själv en känsla att det begärs lite i överkant. Fanns ju dock en del utrustning som kanske drar upp priset?

/Martin
Länk
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Vad då för utrustning, förutom den som är standard på 99.9% av alla svensksålda 523:or?
Det är ett överpris. Hade det varit en 523iM M-Sportpaket II med dom milen så hade man kunnat pruta ner en 10-15 på dom begärda 159:-. Men den där bilen skall absolut inte kosta sådana pengar. Ner 30 - 35 så hamnar man ungefär rätt hos bilhandlare skulle jag tro.
Håller med PowerMac i princip, tror dock att den måste ned ytterligare en bit för att vara en bra affär.

Daniel: xenon och CD är "yx" för oss 523 ägare...*S*

Lite väl dyr, ta bilen till BMW Kristianstad, dom har/hade flera E39 sedaner "pre-facelift" till bra priser ( ja för att vara BMW åf alltså....)

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
GM: aha, missade det, jo det är tunga poster i utrustningslistan som man saknar det ;-)
735
Instämmer med f.g. angående priset kring 125´med tanke så låga mil, dock nästan billigare med tanke på de hemska fälgarna som satt på ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.