|
|
|
|---|---|
|
jag har en 525 -91 som e import. och jag undrar om nån av er vet vad det är för larm. Den röda dioden sitter imellan där man sätter på ljuset och där man reglerar ljuset i instrumetpanelen. längs upp mot taket på a-stolparna sitter det, ser ut som små högtalare, en på varje stolpe. tror att det är rörelse och glaskross. larma en gång när kompisen satt i och då drog larmet igång. bilen har även nivålarm. fjärrkontrollen är helt svart med en knapp och det har stått "water resistant" kan man se svagt på baksidan. har tittat under baksättet men inte sett nån larmbox lr nått liknade.. sitter ett par säkringar å reläer. bilen piper till en gång när man låser och två gånger när man låser upp. någon som vet?? mvh sebbe | |
|
Det är i alla fall inte ett originallarm. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Allt du beskriver om ditt larm stämmer in på mitt larm. Det är inte originallarm och jag har inte haft en susning om tillverkare. På min lilla svarta dosa med 1 knapp står det "Spyball". Jag gjorde en sökning och fick upp en italiensk larmtillverkare för motorcykellarm?? Deras logo stämmer också med den på min dosa. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.