|
|
|
|---|---|
|
Hej! behöver hjälp med en värdering av min bil, följ länken: Länk Hoppas på en seriös värdering av ER, då den är värd GULD för mig ;) Ju fler svar desto bättre! MvH Kent Min BMW: Länk Rösta gärna ;) //Mvh Kent | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
100-110. pga miltalet annars ser den kanonfin ut. tyvärr så är prisbilden låg då utbudet är högt. ///MVH Hasso Länk |
|
tack o bock för svaret Hasso(ungefär vad jag förväntade mig) fler svar önskas fast GURUN varit framme ;) Min BMW: Länk Rösta gärna ;) //Mvh Kent |
|
|
Svårt att veta, Mpaket är bra, dock tenderar de som vill betala extra för det att vara kinkiga på miltalet också skulle jag tro. Har du otur kan priset ligga på 85-90KSEK och har du riktigt flyt kanske uppåt 110KSEK skulle jag tro, svårbedömd helt enkelt. Du får testa och se vad som bjuds! Lycka till om du ska sälja den! |
|
| Jag tror det blir svårt att få över 100 kkr, främst pga miltalet. | |
| 0-100 7.5s? Det låter lite optimistiskt :) | |
|
En liten nyfiken fråga. Varför ska du sälja den? Vill minnas att det är runt ett år sedan bara den införskaffades. :-] /guess |
|
|
Crisse: Tror Zandman gått efter BMW:s fabrikuppgifter... |
|
|
Åhh nej, grabbar! sälja BMW:n, aldrig!! tokig är jag men inte SÅ tokig!! Var bara lite nyfiken på dagsvärdet då alla pratar om att E39:an sjunkit så mycket! 0-100 på 7,5 sec är vad bmw säger att 528:an ska klara!! ha det //Zandman Min BMW: Länk Rösta gärna ;) //Mvh Kent |
|
|
Nice. Vill minnas att du var nöjd värre när du precis köpt den, skönt att du fortfarande är det. Köpte nämligen min typ 2 veckor innan den du nu har kom ut på annons, därför kommer jag ihåg bilen och även ägaren till den. :-] /guess |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.