|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu ska jag sälja min bil pga långresa. Vill inte att den ska stå i garaget i minst ett år. Ser hellre att en annan kör runt i den. Vet ite riktigt vad jag kan ta för den. Den är svensksåld 93an. 12900mil. Fullservad. Ecc, skinn, ellucka, elh, cd och farthållare med minne. Har säkert något annat som jag inte hittat än=) Har bara haft den sen Feb i år. Har köpt till följande: Sänkningsfjärdrar, vit/röda crystal bakljusen, M-front, M-kjolar, 17"sommardäck. Bilen säljs nybes och skattad! Även fixad spindelled och handbroms för 2000kr i mars. Köpde den för 59´ och har lagt 15´ till på den. Vad kan jag få för den? | |
| Jag tror runt 50 kkr är rimligt, tyvärr. | |
|
Japp runt 50 då extrautrustningen tyvärr inte har nåt andrahandsvärde :( Mvh "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
De var inte riktigt vad jag hade väntat mej. Vissa på blocket vill ju ha näsat 70-75000kr för sina importerade 20000milare. Kan man börja med 60000kr? |
|
|
M5-power: Nu snackar du väl ändå i nattmössan? Skulle extrautrustning såsom m-detaljer, läder, klima, 17" osv INTE påverka andrahandsvärdet??? Nu är du väl ändå ute och cyklar..... Angående bilens värde så skulle jag gärna vilja veta vilken färg bilen har samt vilket skick den är i innan jag uttalar mig om eventuellt pris? |
|
|
Låga mil samt sv-såld gör den lite unik i mina ögon,13000 mil på 12 år är väldigt lite om det stämmer. mvh |
|
| japsmacke, jag tror slupriset ligger på ca 50 kkr, klart att ska börja högre och se om någon nappar, har du tur så får du bättre betalt. Men med tanke på att det finns 2-3 år nyare 328or i intervallet 60-70 kkr så tror jag inte man får ut dom pengarna för en 325a. | |
|
Rolex: Den är diamantsvart och skicket är bra. Lite rost finns i hjulhusen som jag håller på att fixa samt nåt stenskott på motorhuven. Inredningen är fräsch och allt fungerar som det ska även färddatorns lampor! Dutta: Bilen har ägts av ett företag som mest körde lite ärrenden med den. Det är ju inte helt ovanligt med få miltal på gamla bilar. Mn granne köpte förra vintern en 850-94 som gått 2000mil. Inte för att de spelar nån roll i detta sammanhanget, men jag menar bara att de finns där om man letar lite =) |
|
bmw jesus |
du ska vara glad om någon hör av sig om du annonserar ut den för 50laxx |
| Jag tror inte läget är så kört som de andra påstår. M-paketet gör bilen eftertraktad. Om milen stämmer får du mer än 50k. Jag hade skaffat verifikation (skriftlig) på milen, tagit lite schyssta bilder och sedan annonserat 60-65k. | |
|
Crisse var får man tag i de. På bmw verkstad? Kostnad? |
|
|
BMW är de enda som gör tillförlitliga verifikationer. Vet ej vad de tar för detta. Uppskattningsvis en tusenlapp. Lycka till! MVH |
|
| Jag hade nog annonserat den för 65.000kr till o börja med, sedan sänkt priset efter ett tag om den ej såldes. Finns alltid en massa köpare till bilar i denna prisklass och alla väljer inte bil enbart efter priset. Lycka till | |
| För o kunna bevisa det låga miltalet så kan du ju alltid skaffa fram alla de gamla sbp-protokoll som ju bör vara utskrivna varje år vid besiktning. Då kan man ju se ett mönster i hur långt bilen rullat. | |
| Just det ja bilen är ju svensksåld. Klockrent förslag av Rolex. | |
|
Är bilen svensksåld så tror jag att det är ytterst få som kommer att ha frågetecken kring miltalet. Du kan säkerligen få ut mer än 50tkr. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Får jag inte ut mer än 50tkr så får den stå i garaget tills jag kommer hem. Äntligen några med glada besked. Rolex, crisse och olof, gillar er skarpt! |
|
|
vad tror ni om min e 36 325 coupe -92 12500mil servie bok gjorde inspek 2 igår mauritsius blå stora färdatorn angelyes vitt läder import 96 lite smårost nya SoV m potik m vinge sänkt sportavgas Motorn går jätte bra som sagt lite rost det är det enda... //Divan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.