|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag gillade E55:s utblåsljud skarpt, även 645:an förstås. Det finns dock inte många som slår en Audi RS6 faktiskt...btw CLS är ful! | |
|
Tycker att CLS:en är mycket vacker, även om den ser ut som ett kärleksbarn mellan E90 & Maybach... :-) Synd att Infinitin inte hade stora motorn (45:an) bara, hade varit kul att höra den! (också en bil som är snyggare i verkligheten...) Låter originalsystemet i 645:an så trevligt, alltså? Även kul att se X5:an, med rediga fälgar ser den fortfarande fin & modern ut. Musiken kunde man väl varit utan, V8:or låter bättre än Ac/Dc... |
|
|
Bjoerck: Om du vore lite mer uppmärksam så hade du noterat de gånger jag och Kalle inte har samma åsikt. Men man ser ju vad man vill se, och bygger sina fördomar på det. Det vi har gemensamt är väl att vi gillar originalbilar och har en stark passion för BMW. Faktum är också att jag gillar MB skarpt. Dock inte CLS, B-klass, Vaneo och dylikt. Så det handlar inte om märkesfanatism öht. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Och, bjoerck: Lägg upp en avatar och sluta gömma dig bakom ett anonymt nickname på internet. Du brukar ju ha vettiga saker att säga, så våga stå för det. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.