|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har försökt att söka härpå forumet utan hitta det fullständiga svaret. Snackade igår med enkille somskallhjälpamig fixa en E46. Och då sa han att han kan försöka att hitta en med M-Paket! Tycker mig ha läst att det finns olika typer av M-Paket(M-Sport,M II),men blir inte klokar. Vad finns det för olika M-Paket? Vad ingår i dessa? Bilen är en E46 årsmodell 98 eller 99. | |
|
Här ser du skillnaden. Lite dåliga bilder men de är tagna från en katalog :) M-tech II (Aerodynamikpaketet) är den med en front som liknar M3 E46, runda dimljus, mer markerade sidokjolar, en bakkjol, difuser, lister. Läpp(spoiler på bagageluckan) är valfri, dvs ingår inte i M-paketet. Länk Mvh |
|
|
Vilka lister är det som ingår i M-paketet? MVH Tobias |
|
|
De bilderna var sådana som jagville ha:) Men där kom en benämning til M-tech II. Är det någon skillnad på dessa benämningar, eller är alla samma sak men fått lite olika namn? |
|
|
Tobias: På coupe, inga alls :) På sedan är det lister på fram och bakre kofångare inkl nummerskyltshållare. Bmw benämner m-sportpaketet som just m-sportpaket oavsett vilken "generation" Här benämns ofta m-sportpaketet från 99-01 som m-sportpaket 1 och efter det, m-sportpaket 2. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan: Tänkte det när jag försökte studera din bilder... Nu är det bara att hoppas att infästningar osv. inte är annorlunda mellan M-paket och normala detaljer, för imorgon ska 19" på och det var på gränsen på den tidigare bilen. MVH Tobias |
|
|
Du behöver inte oroa dig för det, hjulhusen är intakta. Däremot när dina sänkfjädrar kommer på så kan problemen börja :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Borde inte vara ngt problem, jag kunde lasta in kakel till badrummet i förra 330n, dämparna gick i botten utan att däcken tog i hjulhusen - så det ska gå... Bara hålla tummarna. MVH Tobias |
|
|
Hehe, du har inga skrupler alls märker jag :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Innehåller M-Paketet sportstolar och taklucka? | |
| Sportstolar ja. Taklucka nej. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.