|
|
|
|---|---|
|
Ska byta de främre nedre fjäderskålarna på en av mina E28or. Har hittat nya så man inte ska behöva byta hela fjäderbenen. Firman som jag beställt dem av säger att det är likadana på höger & vänster sida. Saknar just nu själv möjlighet att ge mig ner i garaget & kolla. Någon som vet om det stämmer? Tacksam för hjälp.. mvh Johan. Länk | |
rsarits |
Det stämmer såvitt jag vet. Skålarna är väl "pirat"? Jag försökte själv få tag i skålar till någon av mina E28:or vid ett tillfälle, men då var det hela ben som gällde, hittade inga pirat heller. |
|
Ja dom bör vara lika eftersom fjädrarna är lika mvh.benny |
|
|
Tack för era svar! mvh Johan. Länk |
|
bustorp |
LTK: Varifrån beställde du dom? Jag vill ha ett par liggande för ev. framtida behov. "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
bustorp, ring Haga Karosseridelar i Göteborg, 031-7790961. Ett gammalt tips från Ticco här på forumet. Var och hämtade mina i dag, såg bra ut. Dock så är det inte BMW orginal. Onsdag nästa vecka får de hem fler, mina var de sista de hade i lager.. mvh Johan. Länk |
|
bustorp |
Tackar...... "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
Mina är då inte likadana höger och vänster. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.