AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.023

Mittarmstöd till E46

Vit
Hej! Letar efter mittarmstöd till min pärla..320i. Är det nån som kan leda mej till nåt?? Kan man sätta in det själv? Och vill järna ha nån ritning till hands..Tack !
Vit:

Som du ser nedan så har detta disskuterats tidigare klicka på länkarna så får du svaret på din fråga:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Välkommen till forumet
Vit
Tackar så mycket!! Det var till stort hjäjp..
Ni
221
Nick3
318i-91
Hej! jag monterade in armstöd i min 320 nyligen kostade 1600 kronor.det tog väl ca en kvart att montera.Man byter ut en del av mittkonsollen man tar bort varningsblinkers-knappen och lås-knappen det sitter i ett stycke men börja med att ta bort ask-koppen bak där under sitter det ett par skruvar som ska bort och sen dra bort dammaskerna för handbroms ock växelspaken.
Då kommer du tydligt att se vad som ska bort.(Det följer med en ritning om du köper orginal) lycka till.

MVH ///Nick3
Vit
1600:- hmm.. var har du köpt det?? verkar vara väldigt billigt. på BMW göteborg vill ha minst 2200:- Tack
Ni
221
Nick3
318i-91
Jag köpte det på BMW i Luleå en bit bort alltså ;) och det var i svart konst-skinn
MVH///Nick3
Vit
OK.. nu jag är me. konstskinn.. jag var ute efter äktaläder. 2200:- som sagt :( Men tack i alla fall.
MVH// Vit
Det var konstigt tycker jag, för jag var in på bmw i gbg i torsdags och frågade om pris till min E46 -01:a Med sportstolar & svart skinn. Då sa dom att det skulle kosta 1810:- för ett armstöd i äkta läder.
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Nisseb verkar ha korrekta prisuppgifter, 1810:- är BMW:s listpris för komplett mittarmstödsats i läder.
Konstläder kostar knappt 1.500.

/// Gunnar E.
Mr
156
Mr Big
320 Touring -00
1557:- för konstläder

Köp äkta läder, konstlädret ser väldigt konstig ut efter nått års använfande.

Keep your distance!
Vit
Tack för alla svar. Nu det är inmonterat och klart. Tat cirka 1/2 timma....som at bygga med "lego". Inga idiotskruvar !!!!!Enkelt!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.